آخرین اخبار

14. تير 1396 - 7:00   |   کد مطلب: 27908
تویسرکانی ها از نبود یک شهربازی، ساماندهی نشدن دست فروشان، بی توجهی به المان های میادین شهر متناسب با نام آن ها ، چاله چوله های فراوان در کوچه و خیابان ها، زباله های رها شده در وروردی شهر از سمت جاده کرمانشاه ودر نهایت از عدم پاسخگویی مناسب مسئولان امر گلایه مندند.

به گزارش خبرنگار رودآور، بی تردید هر مدیریتی وظایفی دارد و مردم هم نسبت به آن وظایفی دارنداینجا حق یک مدیر بر مردم و حق مردم بر یک مدیر مطرح است و اما حق مدیر بر مردم به شکل معمولی آن توسط روابط عمومی های آنان ارائه می شود و این مردم کمتر برای بیان خواسته و مطالبات خود رسانه ای دارند و از این رو، سایت خبری رودآور طبق رسالت خود بر آن شد تا مطالبات و خواسته های شهروندان تویسرکانی را به گوش مسئولان امر برساند.

فضا و مبلمان نازیبای تویسرکان به طور عمده از گلایه مندی های تویسرکانی ها است، در این راستا یکی از همشهریان تویسرکانی به خبرنگار رودآور، گفت: بنده به خاطر شغلم حدود سه سال هست که در این شهر مشغول خدمت رسانی به مردم فهیم تویسرکان هستم و کودک خردسالی دارم که به علت شغلی که دارم زیاد نمی توانم او را به مکان های تفریحی ببرم، تنها پارکی هم در منطقه سرابی هست، متأسفانه دو تاب خراب و شکسته دارد و حدود سه سالی می شود که علاوه بر غیرکارآمد بودنش سبب زشت شدن منطقه هم شده است.

وی اظهار کرد: یک مرتبه هم خدمت شهردار رسیدم و مستقیم موضوع را به او اطلاع دادم، ولی متأسفانه شهردار کوچکترین واکنشی به حرف های بنده نشان نداد.

این شهروند تویسرکانی افزود: لااقل اگر بودجه ای ندارید این تاب ها رو جمع آوری کنید.
وی عنوان کرد: با وجود آن که تویسرکانی نیستم ولی با تمام وجود به مردم این شهر خدمت می کنم و وظیفه خودم می دانم که کوچکترین خطایی از من سر نزند ولی گویا مسئولان محترم! که خودشان اهل تویسرکان هستند حتی گوش شنوا هم ندارند چه برسد به رسیدگی به امور مربوطه مردم و باید به این اوضاع و احوال بسیار تأسف خورد.

«ن.ع» شهروند دیگری هم خطاب به شهردار گفت: از اینکه گاهی اقداماتی در سطح شهر مشاهده می کنیم که حاکی از آن است که شما به فکر رفاه مردم شهر هستید، سپاسگزاریم، اما نکاتی هست که بهتر بود از سوی متولیان امر رعایت می شد.

وی تصریح کرد: نصب صندلی در پیاده رو های خیابان باهنر که مردم حتی برای عبور از آن به دلیل عرض کم پیاده رو با مشکل مواجه هستند مهمتر است یا اصلاح آسفالت کوچه ها و خیابان ها! برای رضای خدا و برای رضایت مردم کار اصولی و مهندسی انجام دهید.

این شهروند تویسرکانی افزود: فونت تابلو های راهنمای مسافران هم که اخیراً نصب شده، به حدی کوچک است که خواندن آن از درون خودرو در حال حرکت بسیار را سخت و دشوار می کند و تنها خواهش من آن است، که انجام کارها به کاردان سپرده شود.

عدم ساماندهی دست فروشان در خیابان اصلی و میدان اصلی شهر و استفاده مغازه داران از پیاده روخیابان باهنر با وجود عرض کم بودن پیاده رو، سد معبر، توجه نکردن و تذکر ندادن به تعدادی از مغازه داران که زباله های خود را درون جوی آب می ریزند، آلودگی صوتی برخی دست فروشان، اختصاص ندادن جایگاه مناسبی برای سه شنبه بازار در شهرک قائم و شاهد بودن جرو بحث های مکرر بین تاکسی داران و دست فروشان در این روز، عدم توجه به ماده 55 قانون شهرداری درباره سد معبر، اقدام به زیرسازی برای آسفالت کردن خیابان حافظ شرقی در روزهای نخستین سال جاری به وجود آمدن چهره نازیبای شهر در منظر مسافران و گردشگران، اوضاع نابسامان زباله های ورودی شهر از سمت جاده کنگاور، نبود سطل زباله در برخی از مکان ها که لازم است و کم توجهی و شاید بی توجهی به رفع مشکل جاری شدن آب های سطحی هنگام بارش باران، تنها برخی دیگری از گلایه های مردم تویسرکان است.

محدث، یکی دیگر از شهروندان تویسرکانی هم از متناسب نبودن نام میادین با المان های موجود در این مکان ها هم حرف ها برای گفتن بسیار دارد، از میدان جانبازان که آن را با نماد گردو نشان داده اند و از میدان زکات که آن را با نماد سنگ های رنگ شده به نمایش گذاشته اند.
شهروند دیگری هم گفت: زمانی که ما کودک بودیم لااقل یک چرخ و فلک و یک شهربازی هرچند کوچک در پارک نبوت بود و این روزها خبری از این گونه تفریحات نیست که حالا که بزرگ شده ایم کودکانمان را به پارک بیاوریم، شهر، پیشرفتی از این نظر نداشته است و بسیار باید بر این عقب رفت گلایه کرد.

زنگنه

 

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان