آخرین اخبار

11. خرداد 1396 - 8:48   |   کد مطلب: 28772
سؤال دانش آموزان تویسرکانی از روحانی؛
اگر سند 2030 خوب است، چرا پنهانی امضاء شد؟!
دانش آموزان تویسرکانی معتقد هستند، از آن جا که عمده مصوبات سند 2030 به طور دقیق بر خلاف قانون اساسی و اسلامی ما است باید اجرای آن لغو شد آن هم از ریشه و نه در ظاهر و روحانی به عنوان رییس دولت باید پاسخگوی مطالبات ما دانش آموزان باشد.

به گزرش خبرنگار رودآور، رهبر معظم انقلاب نیز اردیبهشت ماه سال جاری در جمع معلمان فرمودند: بنده از شورای عالی انقلاب فرهنگی هم گله‌مند هستم، آنها باید مراقبت می‌کردند و نباید می‌گذاشتند که کار به اینجا بکشد که ما بیاییم و جلوی این کار را بگیریم، اینجا جمهوری اسلامی است. سند2030 یونسکو و ازاین‌قبیل، چیزهایی نیست که جمهوری اسلامی بتواند زیر اینها شانه قرار بدهد و تسلیم شود.

وی عنوان کردند: به چه مناسبت یک مجموعه‌ به‌اصطلاح بین‌المللی که قطعاً تحت نفوذ قدرت‌های دنیاست، این حق را داشته باشد که برای ملت‌های دنیا با فرهنگ‌های مختلف، تکلیف مشخص کند؟ اصل کار غلط است، اینکه ما برویم سندی را امضا کنیم و بعد هم بیایم بی‌سروصدا آن را اجرا کنیم؛ نخیر!مطلقاً مجاز نیست.

از نظر کارشناسان هم سند 2030 به نوعی سندی تحمیلی علیه ملت ایران است که نظام آموزشی ما را زیر سوال می برد و مغایرت بسیار با اسناد بالادستی نظام از جمله، "چشم انداز20 ساله کشور"، " سند تحول بنیادین آموزش و پرورش"، "سند نقشه جامع علمی کشور" و نقشه مهندسی فرهنگی کشور"  دارد و با توجه به تأکید رهبر انقلاب و گلایه مندی ایشان از ابلاغ این سند، ضروری است هرچه مسئولان سریعتر نظام آموزشی شورایعالی انقلاب فرهنگی برای خنثی سازی آن اقدام شایسته ای انجام دهند.

از این رو بر آن شدیم تا با برگزاری جلسه هم اندیشی به عنوان یک میزگرد میزان اطلاعات تعدادی از دانش آموزان دخترا را این زمینه جویا شویم.

چگونه مسئولان یک کشور اسلامی سند خفت بار2030 را امضاءکردند؟!

یکی از دانش آموزان در این باره گفت: برای جلوگیری از اجرای سند 2030 در مدارس باید برخوردی جدی انجام شود و شاید امروز آگاه سازی ارجعیت داشته باشد و می توان با آگاه سازی معلمان و ارائه طرح هایی از اجرایی شدن این سند خفت بار جلوگیری کرد و بیشتر من در تعجب هستم که دولت چگونه این سند را امضاء کرده است.

دانش آموز دیگری هم عنوان کرد: این سند بر خلاف دین و آیین اسلام است که در مدارس زمینه ساز ترویج همجنس گرایی و آموزش های جنسی بدون توجه به اعتقادات و اصول اولیه آموزش ها خواهد بود.

اصرار روحانی بر اجرای سند 2030 برای چیست؟/روحانی باید پاسخگوی مطالبات دانش آموزان باشد

وی تأکید کرد: اگر روحانی بخواهد بر اجرای این سند و این اقدامات اصرار داشته باشد شورای عالی امنیت ملی باید برخورد جدی با وی داشته بود، ما نمی دانیم اصرار بر اجری این سند برای چیست؟

این دانش آموز با بیان اینکه ما نمی گذاریم فرهنگ غربی  و غرب گرایی در کشور اسلامی ما رواج پیدا کند، تصریح کرد: معتقد هستیم از آن جا که عمده مصوبات این سند به طور دقیق بر خلاف قانون اساسی و اسلامی ما است باید اجرای آن لغو شد و روحانی به عنوان رییس دولت باید پاسخگوی مطالبات ما دانش آموزان باشد.

اگر سند 2030 خوب است، چرا پنهانی امضاء شد؟! سند 2030 بر پیکره جامعه چنگ می زند

دانش آموز دیگری هم عنوان کرد: سند 2030 با قانون شرع اسلام تطابقی ندارد و بر خلاف دین اسلام است و سوال اینجاست که این سند چرا باید پنهانی امضاء شود؟!، در حالی که این سند بر پیکره جامعه اسلامی چنگ می زند و آن را خدشه دار می کند.

تغییرات تدریجی برای زمینه سازی بی هویتی در جامعه نتیجه 2030 خواهد بود

وی افزود: روحیات و طرز تفکرها تغییر به تدریج و به مرور زمان تا سال 2030 یعنی چیزی در حدود 14 سال دیگر تغییر می کند، تغییراتی که به آهستگی بوده و تناسبی با شرع و دین مقدس ما ندارد و از درون بی هویتی و پوچی را گریبان گیر جامعه می کند و زمانی که بی غیرتی رواج پیدا کرد، جامعه آماده پذیرش هر نوع ظلم و ستمی از سوی مستکبران جهانی خواهد بود و دیگر روحیه حمایت از مستضعفان عالم هم که جز ارزش ها و آرمان های انقلابی است از بین می رود.

این دانش آموز تصریح کرد: با اجرای سند2030 آینده فرزندان و آینده سازان کشورمان دچار نابودی می شود، چرا که اندیشه و تفکر آنان را به طور کامل در راستای اهداف و تأمین منافع غربی تغییر می دهد.

سند 2030 فرزندان را غیرعقلانی پرورش می دهد/فروپاشی نظام خانواده در راه است

وی تأکید کرد: در حالی که در دین اسلام گفته شده که فهمیدن هر چیزی زمان و مکان خاص خود را دارد، متأسفانه شاهد هستیم طبق این سند آموزش هایی به فرزندان می دهند که اندیشه و افکار آنان را بیشتر غیرعقلانی پرورش می دهد و این سند سبب فروپاشی نظام خانواده ها می شود، تا جایی که دیگر فرزندان برای حرف های پدر و مادر خود ارزشی قائل نشوند و حرمت ها شکسته می شود.

این دانش آموز تویسرکانی عنوان کرد: به طور مثال طبق این سند در صورتی که پدر و مادری مواد مخدر در کیف فرزند خود که در دوران ابتدایی تخصیل می کند، ببینند نباید به او چیزی بگویند و کم کم این دست موارد فاجعه ساز می شود.

بلوغ زودرس و انحطاط اخلاقی میوه تلخ 2030

دانش آموزان دیگری هم گفت: دانستن مسائل بهداشتی خوب است، اما برخی مسائل قبل از زمان خاص خود آن هم مطرح شدنش برای کودکان خطرناک است، با اجرای سند 2030 بلوغ زودرس در جامعه رواج پیدا می کند و به دلیل نبودن شرایط ازدواج مناسب، جامعه رو به انحطاط اخلاقی می گذارد.

وی اظهار کرد: طبق این سند که ما باید همچون غربی ها عمل کنیم، مگر می شود روحیه استکباریستزی که از اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی است و حمایت از مستضعفان جهان را ندادیده گرفت؟

سند 2030 هیچ تفاوت فکری، روحی و جسمی بین زن و مرد قائل نیست

این دانش آموز تویسرکانی افزود: مطابق با آموزه های دینی زن و مرد از نظر انسانیت مثل هم هستند اما از نظراتی با یکدیگر متفاوت بوده و هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند و باید با توجه به آن ویژگی ها زمینه رشد و تعالیشان فراهم شود، این در حالی است که سند 2030 هیچ تفاوت فکری، روحی و جسمی بین زن و مرد قائل نیست و نهایت این سند ترویج بی دینی در جامعه با ایجاد شرایط هم جنس گرایی و موضاعاتی از این دست است.

وی ادامه داد: گفتند که شنا برای کلاس سوم ابتدایی برگزار شود و دانش آموزان به جای ورزش به شنا بروند، سالن ها و استخرها با بودجه آموزش و پرورش ساخته شد، این موارد هیچ اشکالی ندارد و حتی یادگیری شنا، اسب سواری و تیراندازی در اسلام توصیه شده است، اما مشکل اصلی آن است که می خواهند شنا در این کلاس ها به صورت مختلط برگزار شود و این می شود یکی از ایرادات سند2030.

دولت می گوید تمام بندهای 2030 الزام آور نیست در حالی که تجربه نشان می دهد که بندها را اجرایی خواهند کرد

دانش آموز دیگر هم عنوان کرد: دولتی ها می گویند الزامی در اجرای تمام بندهای این سند نداریم و ما نگفتیم که همه بندهای آن را اجرایی می کنیم و یا اینکه تمام بندهای آن الزام آور نیست و ما می توانیم آن بندهایی که با دین اسلام مغایرت دارد را اجرایی نکنیم، این در حالی است که تجربه به ما ثابت کرده است که رفتار دولت این گونه نیست و هر لحظه احتمال اجرای تمامی بندهای سند 2030 وجود دارد، چرا که ما به خوبی این موضوع را در اجرای برجام دیدیم.

اجرای تمامی بندهای برجام به بهانه نشان دادن حسن نیت!

وی تصریح کرد: در اجرای برجام قرار بر آن نبود که همه بندها به یک باره اجرایی شوند، اما دولت تنها با گفتن این جمله که ما می خواستیم حسن نیت خود را نشان دهیم همه بندهای برجام را یکی پس از دیگری اجرایی کرد، بدون آن که طرف مقابل تحریمی را بردارد، اینکه چه شد که دولت به بهانه اثبات حسن نیت خود نتیجه چندین و چندساله دانشمندان هسته ای ما را به باد فنا داد هم جای بسی سؤال دارد.

دین اسلام به علم آموزی تأکید دارد، اما سند 2030 به دنبال ترویج علم منهای دین است

 این دانش آموز تویسرکانی در ادامه گفت: یکی از بندهای این سند آن است که مطالب و کتاب های علمی منطبق با یونسکو در مدارس تدریس شود، آموختن علم بسیار خوب است و حتی در آموزه های دینی ما توجه به علم آموزی بسیار سفارش شده است، اما اشکال این بند سند 2030 در آن است که همه کتاب های یونسکو زیر نظر اسراییل و امریکا نوشته می شود  در این کتاب هایی جایی برای دین وجود ندارد.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه‌ها

لطفا گزارشی از وعده روحانی در مورد ساخت بیمارستان قائم تویسرکان تهیه کنید. آیا این وعده در زمان تمدید محقق می گردد؟ پیشرفت این بیمارستان هم اکنون چند درصد است؟

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان