آخرین اخبار

30. خرداد 1396 - 8:30   |   کد مطلب: 29100
مردم تویسرکان با ابراز خوشحالی و خرسندی از حمله موشکی سپاه به مقر داعشی ها در سوریه، با دستمریزاد گفتن به سپاه، عنوان کردند که جواب ترقه بازی داعشی ها، آوار شدن موشک های ذوالفقار بر سرشان بود و ما از این اقتدار موشکی نیروهای امنیتی کشورمان لذت بردیم.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ یکشنبه شب یعنی شب 28 خرداد ماه سال جاری، ملت ایران با شنیده خبر حمله موشکی نیروی هوافضای سپاه به مقرّ فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی تروریست‌های تکفیری در دیرالزور سوریه سر از پا نشناخته و حتی تا خود سحر در شبکه های مجازی این خبر را پیگیری می کردند و به یکدیگر تبریک می گفتند.

این تبریک ها به گونه ای بود که حتی در یکی از شبکه های مجازی آمده بود اگر کسی این رویداد غرورآفرین را بیند و در خود احساس افتخار و غرور نکند باید آزمایش DNE بدهد.

از این ها گذشته مردم مؤمن و روزه دار تویسرکانی نیز که پس از حمله تروریستی داعشی های تکفیری به مجلس و حرم امام(ره) ناراحت بودند، امروز با ددن چنین صحنه های غررور آفرینی همانند مردم سراسر کشور احساس غرور کرده و از سپاه پاسدارن تشکر کردند.

و این می شود سؤال ما از مردم: چند شب پیش نیروی هوا فضای سپاه پاسداران، 6 موشک نقطه زن را به مقر فرماندهی داعش در دیرالزور سوریه شلیک کرد، هر کسی در آن لحظه هر احساسی داشته عنوان کند؟

سیلی جانانه سپاه به داعشی ها

دراین بین یکی از شهروندان تویسرکانی در گفت و گو با خبرنگار رودآور با تأکید بر اینکه حمله موشکی سپاه سبب شد که حرکات موزیانه داعشی ها از نظفه خفه شود، گفت: ما با کسی شوخی نداریم و نمی گذاریم خون مردم بی گناه ریخته شود و دست روی دست بگذاریم و سپاه به خوبی پاسخ محکمی داد و سیلی جانانه ای را به تروریست ها زد.

جواب ترقه بازی داعشی ها، آوار شدن موشک های ذوالفقار بر سرشان بود

وی اظهار کرد: امنیت کنونی کشور ما، مرهون همین قدرت نمایی های سپاه است و تروریست های داعشی خوب می دانند که برای ترقه بازی آنان موشک های ذوالفقار بر سرشان آوار شد و بیش از پیش درک می کنند  که نظام و مردم برای آزادسازی مردم بی گناه سوریه و نابودی تروریست ها دست به هر نوع فعالیت و مجاهدت شبانه روزی می زند.

دستمریزاد، از حمله موشکی سپاه لذت بردیم  

یکی از بانوان تویسرکانی که از انقلابیون این دیدار است، هم عنوان کرد: واقعاً کار سپاه عالی بود، لذت بردیم، دستمریزاد و تشکر بسیار به آنان باید گفت و من هنوز هم که هنوز نمی دانم در تشکر از سپاه چه جمله ای را مطرح کنم که احساس درونی ام در آن بیان شود.

حمله موشکی سپاه روی دشمنان خارجی و داخلی را کم کرد

وی با تأکید بر اینکه این حمله موشکی هم روی دشمنان خارجی را کم کرد و هم روی ساده لوحان ودشمنان داخلی را، افزود: این اقدام سپاه یک تو دهنی به دشمن خارجی بود و دشمن داخلی هم متوجه شد و دانست که حریمش کجاست؟

ولایت و سپاه دو رکن ماندگاری انقلاب هستند

این بانوی تویسرکانی گفت: همه دشمنان انقلاب اسلامی بدانند که ملت نمرده است واز ا نقلاب و سپاه پاسداران حمایت می کنند، چرا که خوب می دانیم تاسپاه زنده است، انقلاب هم زنده است،  اگر ولایت و سپاه نباشد انقلاب هم دیگر نخواهد بود.

وی تصریح کرد: آن شب در شبک های اجتماعی تا ساعت ها با خواندن مطالب گوناگون از اقدام شجاعانه سپاه به لذت می بردم و تند تند در ذیل مطالب عنوان شده، احسنت وتبریک می نوشتم.

امروز احساس امنیت در وجودمان بیشتر شده است

نوجوانان و جوانان تویسرکانی نیز با تبریک ویژه به اقدام اخیر سپاه عنوان کردند:  از حمله موشکی سپاه به مقرّ داعشی ها خیلی خوشحال هستیم و اقتدار نظام را نشان داد، امروز این احساس امنیت در وجود ما بیپشتر از همیشه جلوه گری می کند.

سپاه ثابت کرد؛ دوران بزن ودروها تمام شده است

یکی دیگر از جوانان تویسرکانی هم در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: سپاه در جواب عملیات تروریستی داعشی های تکفیری به مجلس و حرم امام(ره)، اقدام شایسته ای انجام داد و شلیک موشک آن هم به مرکز تروریست های دست پرورده امریکا، ثابت کرد که دوران بزن و درو ها تمام شده است.

وی تصریح کرد: امروز ترامپ و نوچه ها و سگان او به خوبی می دانند که هرگز به راحتی نمی توانند کاری علیه ملت ما انجام دهند و بی پاسخ بمانند و امید است به زودی موشک های تلاویو را هم با خاک یکسان کند.

حمله موشکی اقتدار نظام بود

شهروند دیگری نیز با تقدیر از عملکرد سپاه در دفاع از کشور و انتقام گیری خون های پاک ریخته شده حمله تروریستی پایتخت، گفت: این حمله عظیم نشان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران دارد، اقتداری که با کوشش و همت بسیجی وارانه ملت به دست آمده است.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان