آخرین اخبار

31. خرداد 1396 - 6:58   |   کد مطلب: 29124
وعده ماه و سال افتتاح پروژه بیمارستان قائم تویسرکان پس از گذشت هشت سال همچنان دست به دست می شود، طوری که به تازگی با وجود قول مسئولان برای اتمام این پروژه در اواخر سال 96 و قبل از آن سال95، شاهد زمزمه هایی برای بهره برداری از آن در اوایل سال 97 هستیم.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ با وجود آن که از سوی مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی قول مساعد افتتاح پروژه بیمارستان قائم تویسرکان پایان سال 95 بود، شاهد بودیم که این پروژه نه تنها سال گذشته به بهره برداری نرسید بلکه ماه و سال اتمام آن گاهی موکول به اواخر نیمه اول سال 96 و گاهی اواخر سال جاری شد.

زمزمه بهره برداری از پروژه بیمارستان تویسرکان در سال 97!

این در حالی است که «حبیب‌الله موسوی‌بهار» رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان 29 خرداد ماه سال جاری یعنی دو روز پیش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفته است که؛" بیمارستان تویسرکان در پایان امسال یا اوایل سال آینده افتتاح خواهد شد."

جمله "بیمارستان قائم تویسرکان در پایان امسال یا اوایل سال آینده افتتاح خواهد شد"، سبب نگرانی و گلایه مندی مردم این شهرستان شده است، چرا که از وعده های پشت وعده مسئولان خسته شده اند.

گرچه مسئولیت ساخت پروژه با راه و شهرسازی است و و بهره بردار آن علوم پزشکی اما همین جمله کافی است که زمزمه های تغییر سال افتتاح پروژه بیمارستان قائم تویسرکان را به سال 97 موکول کند.

بیمارستان قائم تویسرکان اندر خم یک تاریخ مشخص برای افتتاح بعد از هشت سال!

 

آغاز عملیات اجرایی این پروژه سال 87 بوده است و در ابتدا مسئولان سال 95 را سال بهره برادری از پروژه عنوان کرده بودند و بعد از آن پایان سال 96، مسئله ای که اوایل سال جاری از سوی «جعفر علیزاده» معاون وزیر راه و شهرسازی در جریان بازدید از پروژه بیمارستان قائم تویسرکان مطرح شد و او در این زمینه گفته بود: با توجه به ارتقاء این بیمارستان از 96 تختخوابی به 153 تختخواب، انتظار می رود تاریخ اتمام این پروژه پایان سال 96 باشد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه افزود: با وجود آن که سال 95، سال افتتاح پروژه بود و در سال 94 به عنوان یکی از مصوبات سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت به استان همدان به تصویب رسید، اما افزایش تخت های مورد نیاز و بخش های ویژه این پروژه سبب تأخیر در افتتاح آن و نیازمند شدن طرح به جذب اعتبارات بیشتر شد.

بیمارسان فعلی به دلیل فرسودگی پاسخگوی بیماران نیست

از طرفی دیگر در حال حاضر حتی با وجود خرید تجهیزات لازم و یا نونوار شدن بخش هایی از تنها بیمارستان تویسرکان، یعنی بیمارستان ولیعصر(عج)، شاهد هستیم که این بیمارستان جوابگوی بیماران شهرستان نیست، چرا که اصل بنا و زیرساخت آن، قدمت بالایی دارد و با گذشت سال های سال فرسوده شده است.

تویسرکانی ها از مسئولان شهرستان انتظار دارند که با وحدت و یکپارچگی در راستای جذب اعتبار برای اتمام پروژه بیمارستان قائم تویسرکان تلاش مضاعفی داشته باشند و هر روز شاهد موکول شدن تاریخ اتمام این پروژه به ماه ها و سال های بعد نباشند.

آنان معتقد هستند پروژه ای که در طول هشت سال در حدود 64 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است چگونه می تواند در طول یک سال نزدیک به 40 درصد پیشرفت کند و به اتمام برسد و تنها می خواهند که دولت با آنان صادق باشد.

در این زمینه می توانید گزارش ذیل را هم بخوانید:

وعده سرخرمن!

مصوبه سفر روحانی به همدان یک سال پس از قول دولت به بهره برداری می رسد!

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان