آخرین اخبار

22. تير 1396 - 8:05   |   کد مطلب: 29498
جایگاه و شأنیت یک شورا مشخص و قابل ستایش است چرا که منتخب مردم هستند و مردم با هزاران امید به آنان رأی داده اند و انتظار دارند شورای جدید فشارهای سیاسی وارده از سوی برخی افراد را که رأی نیاورده اند و یا گروه های دیگر راکه می خواهند با نفوذ زیرپوستی در تفکر آنان رخنه کنند پس زده و خود مستقل عمل کنند.

به گزارش خبرنگار رودآور، سال های سال است که تویسرکان این بهشت غرب ایران چوب سیاست زدگی و سیاسی بازی برخی مسئولان خود را می خورد و این مردم هستند که بی گناه تاوانش را پرداخت می کنند و هر روز که می گذرد باز این اتفاقات یکی پس از دیگری تکرار می شود.

در این بین شنیده شده که برای انتخاب شهردار تویسرکان برخی گروه ها به دنبال یارکشی اعضای جدید شورای شهر هستند و در این ماین از هر ترفندی استفاده می کنند!

مردم تویسرکان از سیاسی بازهایی که سال های سال است آنان را عقب نگه داشته گلایه مند هستند، شورای شهر و شهردار شدن را چه به سیاسی بازی، آیا مگر نه این است که مردم به افراد منتخب اعتماد کردند و به آنان رأی دادند تا مطالباتشان در حوزه شهر و شهرسازی را بدون فشارهای تحمیلی سیاسی جلو ببرند؟!

آیا مگر نه این است که مردم تویسرکان به دنبال یک مبلمان زیبا و ساده شهری هستند و حداقل تنها یک شهربازی! پارک های شهرک قائم و شهرک طالقانی چه؟ نخاله های ساختمانی ریخته شده در جوی ها را هم که نمی توان نادیده گرفت و هنوز هم که هنوز دست فروشان ساماندهی نشده اند و مغازه داران پیاده روها را مالک شده اند.

گلایه های مردمی از وجود کشتارگاهی که هشدارهایی برای تعطیلی آن به دلیل بودن در منطقه ای مسکونی داده شده است هم همچنان سرجای خودش سال های سال است که همانند زباله های بی سر و سامان محل موقت تخلیه زباله در ورودی شهر از سمت کنگاور بوی تعفنش همه جا را گرفته است.

و هنوز اهالی تیمورآباد یا همان اسلام آباد منتظر هستند تنها زباله هایشان در یک ساعت مشخصی جا به جا شوند و اما از بودن کیسه های زباله پاره پاره شده که شیرآبه های آن ها برخی خیابان ها، بلوارها و کوچه ها را گرفته است هم نمی توان غافل ماند.

بسیار ساده بگوییم سال ها می گذرد و المان های میادین شهر با نام آن ها همخوانی ندارد، نمایش سنگ در میدان زکات جلوه گری می کند و نماد گردو در میدان جانبازان رنگ باخته است.

عدم ساماندهی دست فروشان در خیابان اصلی و میدان اصلی شهر و استفاده مغازه داران از پیاده روخیابان باهنر با وجود عرض کم بودن پیاده رو، سد معبر، توجه نکردن و تذکر ندادن به تعدادی از مغازه داران که زباله های خود را درون جوی آب می ریزند، آلودگی صوتی برخی دست فروشان، اختصاص ندادن جایگاه مناسبی برای سه شنبه بازار در شهرک قائم و شاهد بودن جرو بحث های مکرر بین تاکسی داران و دست فروشان در این روز، عدم توجه به ماده 55 قانون شهرداری درباره سد معبر، اقدام به زیرسازی برای آسفالت کردن خیابان حافظ شرقی در روزهای نخستین سال جاری به وجود آمدن چهره نازیبای شهر در منظر مسافران و گردشگران، اوضاع نابسامان زباله های ورودی شهر از سمت جاده کنگاور، نبود سطل زباله در برخی از مکان ها که لازم است و کم توجهی و شاید بی توجهی به رفع مشکل جاری شدن آب های سطحی هنگام بارش باران، تنها برخی دیگری از گلایه های مردم تویسرکان است.

مردم با هزاران امید به شورای شهر جدید رأی دادند تا به دور از هر گونه سیاسی بازی و فشار از سوی هر گروهی تصمیم صحیحی برای انتخاب یک شهردار بگیرند، اما درگوشی ها و زمزمه هایی که این روزها برایشان ناخوشایند شده این است که نگرانند، نکند اعضای جدید شورا اهداف اصلی و وظایفشان را فراموش کنند.

به گزارش رودآور، جایگاه و شأنیت یک شورا مشخص و قابل ستایش است چرا که منتخب مردم هستند و مردم با هزاران امید به آنان رأی داده اند و انتظار دارند شورای جدید فشارهای سیاسی وارده از سوی برخی افراد را که رأی نیاورده اند و یا گروه های دیگر راکه می خواهند با نفوذ زیرپوستی در تفکر آنان رخنه کنند پس زده و خود مستقل عمل کنند، چرا که مردم این روزها این یارکشی های سیاسی را شنیده و باز نگران از آینده ها هستند، آینده های که می ترسند سیاسی بازان آن را به نفع خودشان مصادره کنند و مردم تنها بمانند با هزاران هزار مشکل در حوزه شهر و شهرسازی که بارها و بارها گزارش های متعددی مبنی بر مطالبات مردم از شهردار وشورای شهر از سوی سایت خبری رودآور منتشر شده است و در این باره می توانید گزارش های دیگر رودآور را هم بخوانید:

**گلایه مندی اهالی روستاهای آریکان و سهم آباد؛

شهرداری در محیط زیست زباله کاشت!/اعتراض روستاییان از دفن نامناسب زباله ها بالا گرفت

**تدبیری باید، نه سیخ بسوزد نه کباب؛

روزبازاری که به کام کسی خوش نمی شود/ گلایه مندی 30 تاکسی دار از سه شنبه بازار تویسرکان+عکس

**حال مبلمان شهری چندان خوش نیست

** شهرداری و شورای شهر تویسرکان، زیر ذره بین همشهریان؛

تویسرکان، شهری بدون شهربازی/مسئولانی که برای شهر خود دلسوز نیستند/ورودی شهر، همچنان پر زباله

**مسئولان تویسرکانی چگونه گردشگران نوروزی را جذب و حفظ می کنند؟!

آرامگاه میررضی آرتیمانی دیگر زیبا نیست/ میررضی در سیطره زباله ها و محوطه ای نازیبا

**به داد امامزاده کوه سرابی برسید!/تلی از زباله در اطراف امامزاده و نارضایتی های مردمی

**مسافران نوروزی از سفر به تویسرکان می گویند؛

استقبال مسئولان تویسرکانی از مسافران با چاله و چوله های خیابان ها/امکانات رفاهی در مکان های تاریخی تویسرکان محدود است

**جذب گردشگر در تویسرکان خیال هایی بی بال!/ مردم: آیا شهرداری و شورای شهر برای فضاسازی عید نوروز تدبیری اندیشیده اند

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان