آخرین اخبار

14. مرداد 1396 - 6:42   |   کد مطلب: 29843
تعدادی از شهروندان تویسرکان از کمبود سطل های زباله و یا عدم رسیدگی به اوضاع و احوال زیبایی شهر از این حیث گلایه مند هستند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ تعدادی از شهروندان تویسرکان از کمبود سطل های زباله و یا عدم رسیدگی به اوضاع و احوال زیبایی شهر از این حیث گلایه مند هستند.

 اینجا حاشیه شهر نیست، اینجا  خیابان سلمان فارسی و آل یاسین است که به علت نبود سطل زباله به تعداد کافی در خیابان ها وکوچه های منتهی به این خیابان ‌وریختن زباله های ساختمانی سطح شهر به شکل ذیل درآمده است.

مردم در این باره می گویند: خانواده های ما چه گناهی کرده اند و بالغ بر صدبار به مسئول مربوطه شهرداری مراجعه کردیم در جواب می گویند کوچه های مجاور سطل زباله رو پرت می کنند؟ آیا این ضعف مدیریت در جانمایی سطل زباله ها در کوچه هاو خیابان ها نیست  که هرکسی برای شهرداری تعیین تکلیف می کند؟

گاهی اوقات گلایه مندی های مردم از مبلمان شهری و و حتی دست اندازها هم به اوج می رسد تا جایی که شاهد هستیم یکیاز همین همشهریان در گفت و گو با خبرنگار رودآور عنوان کرد: اگر شهروندان عزیز توجه کرده باشند مدتی است که از سطح معابر شهر که عبور می کنیم متأسفانه مشاهده می شود  دست انداز هایی که در خیابان هستند  هیچ کدام رنگ آمیزی ندارند یا رنگ های قبلی آن ها از بین رفته و باعث شده است که افراد زیادی دچار مشکل شوند.

وی اظهار کرد: این مورد حتی سبب شده خسارت هایی را هم به دنبال داشته باشد و زمینه ساز دلخوری مسافران و مهمانان شود.

این شهروند تویسرکانی از مسئولان خواست: نسبت به ترمیم دست انداز های سطح شهر اقدام و رضایت عمومی مردم را جلب کنند تا شاهد خسارت و دلخوری همشهریان خودمان نباشیم.

زنگنه

 

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان