آخرین اخبار

23. مرداد 1396 - 16:39   |   کد مطلب: 29979
اینجا جهادگران دانشجو باشناسایی نیازمندان روستایی، خود را به آب و آتش می زنند تا با تهیه و توزیع سبد غذایی و بهداشتی بین محرومان جامعه برای مدت کوتاهی هم شده، آنان را یاری کنند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ این روزها بسیج دانشجویی تویسرکان در قالب اردوهای جهادی نه تنها در روستاهای محروم این شهرستان حضور یافته اند و برای اهالی روستا دوره های آموزشی متنوعی از احکام و روخوانی و روانی خوانی قرآن گرفته تا ورزش و کلاس های خیاطی برگزار می کنند، بلکه با شناسایی محرومان این روستاها به فکر تدارک سبد غذایی و سبد بهداشتی در راستای حمایت از این خانواده ها افتاده اند.

به گفته «قائم نانلکلی» مسئول دفتر بسیج دانشجویی تویسرکان، دانشجویان در قالب اردوهای جهادی به آموزش علاقمندان روستایی در زمینه های مختلف فرهنگی، اعتقادی، ورزشی و آموزشی از جمله دوره های روانخوانی قرآن و احکام می پردازند.

وی اظهار کرد: کلاس خیاطی برای بانوان سه روستایی که تابستان سال جاری اردوهای جهادی در آن برگزار می شود، با استقبال بالایی روبرو بوده است، چرا که بانوان روستایی می دانند با آموختن حرفه خیاطی نه تنها می توانند دوخت و دوزهای خانواده خود انجام دهند بلکه از این هنر هم می توانند به عنوان یک منبع درآمد در آینده ای نزدیک بهره مند شوند.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی تویسرکان در ادامه از شناسایی نیازمندان روستایی در سطح شهرستان توسط جهادگران بسیجی خبر داد و افزود:  تاکنون با کمک کمیته امداد امام خمینی(ره) و برخی از ارگان ها و نیز خود فرماندهی سپاه ناحیه تویسرکان بیش از 40 سبد بهداشتی تهیه شده و در اختیار خانواده های محروم قرار گرفته است.

نانکلی تصریح کرد: همچنین قرار است با تهیه و توزیع سبد غذایی شامل گوشت، برنج، روغن، حبوبات و قند و شکر برای مدتی کوتاهی هم شده محرومان را یاری رسانیم.

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان