آخرین اخبار

19. مهر 1396 - 7:27   |   کد مطلب: 30939
افکار و مطالبه عمومی تویسرکانی ها به سمت مسئولان دولتی است و سوال از متولیان امر؛ آیا ساخت پروژه ای که در حدود 9 سال تنها خوش بینانه بگوییم 75 درصد پیشرفت داشته است، تا 161 روز دیگر یعنی تا پایان سال جاری، 25 درصد باقیمانده اش ساخته می شود و قابل بهره برداری؟

به گزارش خبرنگار رودآور، با توجه به فرسودگی تنها بیمارستان تویسرکان و جوابگو نبودن این بیمارستان، افتتاح هرچه سریعتر بیمارستان قائم این شهرستان از مطالبات اصلی مردم است، مطالبه ای که بارها و بارها از سوی سایت خبری رودآور و کانال این سایت عنوان شده است.

مهمترین خواسته و مطالبه تویسرکانی ها قول ها و وعده های محقق نشده مسئولان شهرستان، استان و کشور درباره افتتاح بیمارستان قائم(عج) است که افتتاح نشدن آن همه را به نوعی در شُک کم توجهی مسئولان فرو برد.

گلایه های مردمی و ...

الوندی یکی از همشهریان تویسرکانی با گلایه مندی از تغییر حرف مسئولان درباره زمان اتمام پروژه بیمارستان جدید تویسرکان، گفت: بیمارستان فعلی پاسخگوی این همه بیمار نیست، بارها شده به بیمارستان رفته ایم و حداقل دو سه ساعتی معطل شدیم تا نوبت ویزیت به مابرسد.

گمار شهروند دیگری هم عنوان کرد: هرچند که در یکی دو سال اخیر تا حدودی به هتیلینگ بیمارستان ولیعصر(عج) رسیدگی شده است، اما با یک بار رفتن به این بیمارستان به خوبی متوجه می شویم که ظرفیت این همه بیمار را ندارد و ضروری است تا هر چه سریعتر بیمارستان جدید به بهره برداری برسد.

بیات هم گفت: بیمارستان فعلی در روزهای تعطیل به دلیل کاهش نیرو بیشتراز همیشه به اصطلاح شلوغ می شود و برای یک ویزیت ساده ساعت ها باید منتظر بمانیم و بماند مشکلات کمبود دکتر عمومی و تخصصی در این بیمارستان و نبود تخت کافی برای بیماران.

تغییر مداوم  زمان اتمام ساخت بیمارستان جدید تویسرکان

به گفته تویسرکانی ها این وعده در حقیقت وعده سرخرمنی بود که محقق نشد  و این سایت گزارشی در این باره با عنوان "مصوبه سفر روحانی به همدان یک سال پس از قول دولت به بهره برداری می رسد!" منتشر کرد، در آن خبر آمده بود که؛ پروژه بیمارستان قائم تویسرکان که از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان همدان بود و به گفته مسئولان قرار بود سال 95 به بهره برداری برسد، گفته می شود اواخر سال آینده آن هم به شرط تأمین اعتبار لازم به بهره برداری می رسد.

مشکلات حوزه بهداشت و درمان تویسرکان به گفته مردم این شهرستان یکی و دو تا نیست که از آن گذشت و چشم  پوششی کرد، مشکلاتی که به نظر می رسید با ساخت و بهره برداری از بیمارستان قائم تویسرکان که سال 87 آغاز عملیات اجرایی کلید خورده بود با بهره برداری از آن در سال 95 تا حدودی مرتفع شود.

فرماندارتویسرکان: بیمارستان قائم پایان سال 96 به بهره برداری می رسد/افزایش تعداد تخت ها دلیل تغییر زمان بهره برداری!

 

فرماندار تویسرکان هم در نشستی اوایل مهر ماه سال جاری عنوان کرده بود که "باید بهره‎برداری از این بیمارستان تا پایان سال 95 و یا نهایتاً در ماه‎های ابتدایی سال 96 انجام شود."

وی همچنین در در گفت و گویی که با خبرگزاری دولتی (ایرنا) یکم آبان ماه سال جاری داشته است، گفته بود: "تکمیل طرح بیمارستان قائم(عج) تویسرکان از مصوبات سفر رییس جمهوری و هیات دولت به استان در سال 94 همدان است که بایستی تا پایان سال 95 بهره برداری برسد."

با این وجود فرماندار تویسرکان درگفت و گو با خبرنگار تسنیم که در شهریور ماه سال جاری منتشره شده، گفته بود که: "بیمارستان قائم(عج) به عنوان یکی از طرح های مصوب سفر رییس جمهوری به استان همدان قرار بود تا پایان سال 95 به بهره برداری برسد اما به دلیل افزایش تخت‌های این بیمارستان از امسال به 152 و بخش‌های تخصصی، زمان بهره‌برداری از این طرح به پایان سال جاری موکول شد."

حال فرض بر آن است که مردم زمان اتمام پروژه در سال 95 را که عنوان شد به دلیل افزایش تعداد تخت های بیمارستان به سال 96 موکول را پذیرفتند، با این وجود چند روز پیش محمدمهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی برای بازدید از بیمارستان در دست ساخت وارد میدان شد و اما آنچه دید تعطیلی پروژه بود و بس.

گلایه های مفتح از تعطیلی روند ساخت یک پروژه/آخرین قول معاون وزیر راه شهرسازی برای افتتاح بیمارستان قائم پایان سال 96 است

 

«محمدمهدی مفتح» نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی هم که به تازگی از پروژه در دست ساخت بیمارستان قائم بازدید کرده بود درگفت و گویی عنوان کرد: با توجه به تأخیرهای متعددی که این پروژه داشته است، آخرین قولی که معاون وزیر وراه شهرسازی داده بهره برداری از پروژه پایان اسفند سال 96 است.

اگر قرار است ساخت بیمارستان جدید تویسرکان اسفند به اتمام برسد باید سه شیفته کار کنند

وی اظهار کرد: بنده به طور مکرر و مرتب از پروژه بازدید دارم که از میزان پیشرفت و روند کاری را مطلع شوم و هم اینک که وارد کارگاه شدم متأسفانه با وجودی اینکه زمان زیادی تا مهلت اعلام شده برای اتمام ساخت بیمارستان باقی نمانده است، امروز شاهد تعطیلی آن هستیم.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه اگر قرار است ساخت بیمارستان جدید تویسرکان اسفند به اتمام برسد باید سه شیفته کار کنند، افزود:  به طور جدی از این موضوع متأسفم هستم و از وزیر راه وشهرسازی و معاونش و همچنین مسئولان امر استانی و شهرستانی انتظار دارم که نسبت به پیگیری و نظارت بر اجرای پروژه و تلاش برای اینکه در زمان تعیین شده به بهره برداری برسد، اهتمام ورزند.

9 سال روند ساخت یک پروژه و تنها75 درصد پیشرفت!

خرداد ماه سال جاری هم گزارشی در سایت خبر رودآور با عنوان یک بیمارستان اندرخم یک تاریخ مشخص برای بهره برداری؛
زمزمه افتتاح پروژه بیمارستان قائم تویسرکان درسال97!/آیا زمان ساخت بیمارستان 9 ساله می شود؟ منتشر شد که درآن آمده بود؛ که «حبیب‌الله موسوی‌بهار» رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان 29 خرداد ماه سال جاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفته است که؛" بیمارستان تویسرکان در پایان امسال یا اوایل سال آینده افتتاح خواهد شد."

جمله "بیمارستان قائم تویسرکان در پایان امسال یا اوایل سال آینده افتتاح خواهد شد"، سبب نگرانی و گلایه مندی مردم این شهرستان شده است، چرا که از وعده های پشت وعده مسئولان خسته شده اند.

به گزارش رودآور؛ افکار عموم و مطالبه مردمی به سمت مسئولان دولتی است و سوال آنان از متولیان امر: آیا ساخت پروژه ای که در حدود 9 سال تنها خوش بینانه بگوییم 75 درصد پیشرفت داشته است، تا 161 روز دیگر یعنی تا پایان سال جاری، 25 درصد باقیمانده اش ساخته می شود و قابل بهره برداری؟! امید است که این گونه باشد.

زنگنه 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه‌ها

اگر بیمارستان قایم در پایان امسال یعنی سال 1396 به بهره برداری نرسد بعد از 13 فروردین 1397 تجمعی از مردم تویسرکان در جلوی فرمانداری تویسرکان ، استانداری همدان و اداره کل علوم پزشکی همدان باید شکل بگیرد. خیلی از مردم تویسرکان که عزیزان خود را در این کم کاری ها از دست داده اند حاضرند با یک فراخوان خود را به این تجمعات برسانند.

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان