آخرین اخبار

13. آبان 1396 - 11:00   |   کد مطلب: 31323
امروز تویسرکانی ها در راهپیمایی استکبارستیزانه 13 آبان با سردادن شعارهایی از جمله «مرگ بر آمریکا، شعار ملت ماست»،«مرگ بر اسراییل» و «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست» از سیاست‌های استکباری مستکبران جهان و به ویژه امریکا اعلام انزجار کردند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ امروز  برابر با 13 آبان ماه است، سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره)،  روزی که جوانان این مرز و بوم در برابر مستکبران جهان و در رأس آن امریکا قد علم کردند.

لبیک یا حسین(ع) و امریکا ننگت باد، ذلت نمی پذیرم شعار اصلی راهپیمایی کنندگان امروز است و خواهد بود، شعاری که ترجمانی دیگر از هیهات من‌الذله است.

امروز همه آمده اند، پیر و جوان، زن و مرد، کودک و نوجوان تا نشان دهند با شعور انقلابی خود همبستگی ملی دیگری را رقم می زنند.

شعار های مرگ بر امریگا و مرگ بر اسراییل کوبنده تر از همیشه است و شعار وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد پروفروغتر.

امروز، با طنین شعار مرگ بر امریکا و اسراییل غاصب، پایه های کفر می لرزد

در این بین یکی از دانش آموزان تویسرکانی در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: حضور من و دوستانم در راهپیمایی در راستای حمایت از ارش های والای انقلاب اسلامی و پیروی از منویات رهبری است، تا کفر زمانه از این وحدت و دلدادگی من نوجوان با دیگر اقشار مختلف مردم به وحشت بیافتاد.

وی اظهار کرد: امروز، با طنین شعار مرگ بر امریکا و اسراییل غاصب، پایه های کفر می لرزد و رنگ از رخساره بی دینان می رود.

آمده ام، برای تجدید میثاق با آرمان های امام، شهدا و رهبرم

دانش آموز دیگری هم از چرایی علت حضور خود در راهپیمایی فت، آنجا که حضور خود را تجدید میثاق و بیعتی دیگر با آرمان‌های شهدا،  امام خمینی(ره)مقام معظم رهبری می داند.

وی عنوان کرد: ما با شعارهای ارزشی خود نه تنها از جنایات امریکا که بر ملت ما روا داشته ابراز انزجار می کنیم و بلکه به جهانیان با فریادهای کوبنده یمان می گوییم مردم بی پناه فلسطین، سوریه، عراق، یمن و بحرین تنها نیستند، ظلم حق گرفتنی و نابود شدنی است .

با مرگ بر امریکا، رمی جمرات انجام می دهیم

دانش آموز دیگری هم با تأکید بر اینکه با همین مشت های کوچک اما در وحدت با سایر مردم بر دهان یاوه سرایان امریکایی می زنم، اظهار کرد: ما دانش آموزان امریکا را همچون شیطانی می دانیم که باید هر روز رمی جمرات برایش اجرا کنیم و شعار مرذگ بر امریکا همان رمی جمرات ما است.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان در جمع راهپیمایی کنندگان روز 13 آبان
کشورهایی که به امریکا اعتماد کردند متضرر شدند/13 آبان روز غلبه عزت ملت بر ذلت استکبار

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با تأکید بر اینکه 13 آبان روز غلبه عزت ملت بر ذلت استکبار است، گفت: امروز به خوبی همه جهان متوجه شده اند که کشورهایی که به امربکا اعتماد کردند دچار خسران شدند.

«سعیدسعیدی» فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان در جمع راهپیمایی در جمع راهپیمایی کنندگان تویسرکانی 13 ابان را نماد استکبارستیزی دانست و گفت: کشورهایی که دست دوستی به امریکا دادند ماضرر شدند.

وی اظهار کرد: کشورهایی همچون پاکستان و عربستان دستخوش عیاشی های امریکاییان شده و مردمانش هیج توان اعتراضی ندارد.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با تأکید بر اینکه 13 آبان روز غلبه عزت ملت بر ذلت استکبار است، افزود: ملت آزاده ما هیچ گاه نپذیرفته و نخواهد پیرفت گه زیر سلطه دشمنان اسلام بروند.

به گزارش رودآور، امروز شرکت‌کنندگان در راهپیمایی استکبارستیزانه 13 آبان بها سردادن شعارهایی از جمله «مرگ بر آمریکا، شعار ملت ماست»،«مرگ بر منافق»، «نه سازش نه تسلیم نبرد با امریکا»و «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست»  از سیاست‌های استکباری مستکبران جهان و به ویژه امریکا اعلام انزجار کردند و با به آتش کشیدن پرچم امریکا مهر تأییدی بر آن زدند.

زنگنه

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان