آخرین اخبار

19. مهر 1397 - 0:27   |   کد مطلب: 32165
روایت تلخ فتنه 88 که طرحی ریزی شده از سوی امریکا و لاوی صهیونیست ها بود و به دنبالش آن همه خسارتی که بر ملت تحمیل شد بر کسی پوشیده نیست، بودند افرادی که عمار رهبر انقلاب شدند و برای تبیین اررزش ها، چوب خوردند و لگد، حتی سنگ بر سر و صورتشان زده شد و گاهی جانشان را فدا کردند، اما لحظه ای برای بصیرت دهی و بازگرداندن فریب خوردگان به مسیر انقلاب با رأفتی مثال زدنی عقب نشینی نکردند، افرادی همچون سردار شهید حاج حسین همدانی.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ این که اصل حوادث واقعه تلخ سال 88 توسط امریکایی ها و لاوی صهیونیست اداره می شد بر کسی پوشیده نیست و اما در آن روزهای سخت، حفظ نظام و ارزش های انقلاب اسلامی که به گفته رهبر انقلاب اوجب واجبات است بر ایسرداران رشید اسلام از همه مهمتر بود.

نیروهای ارزشی چوب خوردند و لگد، اما دست از تبیین مواضع انقلابی برنداشتند/فتنه 88 سهمگین بود و سر درازی داشت

بسیجیان و ولایتمداران جان بر کفی که بی هیچ چشم داشتی جان خود را در دست گرفته و از آرمان های انقلاب اسلامی پاسداری کرده و می کنند، همان هایی که به خوبی با درایت های مقام عظمای ولایت مسیر روشن را پیدا کردند که فتنه ایجاد شده سهمگین است و سر درازی دارد و اذهان عده ای از جوانان را با آن فضای غبارآلودش مخدوش کرده است.

بی تردید از آن فتنه بزرگ بدون تدبیر، اندیشه و هدایت های پدرگونه رهبری نمی شد عبور کرد، در این سرزمین و به ویژه در تهران بزرگ هم بودند افرادی که با تأسی به رهبر انقلاب با جوانان فریب خورده با نرمی برخورد می کردند، چه فحش هایی که خوردند، چه سنگ هایی که بر پیشانیشان زده شد و آن ها تنها برای آگاهی بخشی و بصیرت افزایی اقدامی تلافی جویانه انجام ندادند، چوب خوردند و زیر کفش های حامیان فتنه با بیرحمی لگد، اما باز ترجیح دادند انقلابشان پا برجا بماند و انتقامی نگرفتند.

عوامل فتنه با تحریک عده ای خاص در سال 88 علاوه بر پاره کردن تصاویری از امام و رهبری، پا را فراترگذاشته و به مقدسات مردم هم توهین کردند، از آتش زدن سطل زباله و امکان عمومی  هم که گذشتند و برایشان کفایت نداشت، روی به آتش زدن مساجد و حسینیه ها آوردند و شرم آورتر اینکه در عاشورای حسینی(ع) با پیروی از آشوب طلبان خارجی همچون یزدیان زمان رقص و پایکوبی کردند، اما نیروهای ارزشی نظام می دانستند که عمده این افراد فریب خورده هستند و از روی ناآگاهی این اقدامات را انجام می دهند و به همین دلیل مورد رأفت نظام قرار گرفتند.

فرمانده سپاه تهران بزرگ می شود عمار رهبر انقلاب

و شهید حاج حسین همدانی که آن روزها فرمانده سپاه تهران بزرگ بود می شود عمار رهبر، حرفی، حرکتی و یا عملی در خلاف حرکت ولایت نمی زند و انجام نمی دهد، روزی به او تهمت می زدند که چقدر پول می گیرد تا سپاهی باشد و چه بخوربخورهایی دارد و روزی دیگر که شهید همدانی به عنوان مدافع حرم به سوریه رفت، بیگانگان داخلی! به او باز تهمت زدند که مدافعان حرم میلیون ها و شاید میلیاردها تومان دستمزد دریافت می کند، آخر نبود کسی به این شایعه پراکنان و دروغ پردازان بگوید، شما خودتان حاضر می شوید تنها یک دستتان قطع شود و به جایش چند میلیون تومان دریافت کنید! یکی نبود از آنان سوال کند شمایی که به مدافعان حرم تهمت می زنید آیا حاضر هستید فرزندتان را برای چند میلیون رها کنید و بروید، یکی نبود بپرسد آیا نباید برای پاسداری از اسلام و انقلاب جان فدا کرد؟!

عقده گشایی از پاسداران انقلاب هیچ گاه تمامی ندارد

عقده گشایی از سردار شهید همدانی را می توان به خوبی در روزنامه اصلاح طلب رویش ملت در زمان شهادت او احساس کرد و در حالی که فرمانده مستشاری ایران در سوریه به شهادت رسید و همه روزنامه های از عبارت شهید برای فقدان این فرمانده بزرگ استفاده کردند، روزنامه رویش ملت در اقدامی توهین آمیز در عنوان اول خود نوشت: " سرتیپ حسین همدانی در سوریه کشته شد "! گویی این روزنامه توسط یکی از حامیان گروه های تروریستی نظیر داعش منتشر شده بود!

بیگانگان داخلی که هنوز ناآگاهانه و برخی هم عامدانه حرف و قلم می زنند، از برخوردهای مهربانانه و پدرانه شهید همدانی با فریب خوردگان هنوز وحشت دارند، اما باید گفت تدابیر ولایتمدرانه آن روزهای شهید همدانی نقشه فتنه گران داخلی و خارجی را نقش بر آب کرد.

برای شنیدن تنها یکی از این خاطرات و تدابیر به سراغ دوست نزدیک فرمانده اسبق و شهید سپاه تهران بزرگ می رویم.

دستگاه ها و سیستم های اطلاعاتی امریکا، انگلیس و رژیم غاصب صهیونیستی پشت صحنه جریان فتنه بزرگ 88

«سردار مظاهر مجیدی» فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: با آغاز فتنه سال 88 و آن همه ایجاد زمینه های غبارآلود در فضای انتخابات، نیروهای ارزشی که از قبل متوجه شدند که پشت پرده فتنه تنها مرتبط با انتخابات نیست و  بلکه جریانی آن را از بیرون از مرزها هدایت می کند به میدان دفاع از ارزش ها آمدند.

با جریانی نفاق آلود، فضا را غبارآلود کردند

وی اظهار کرد: در رصدهای اطلاعاتی سربازان انقلاب متوجه شدیم که دستگاه ها و سیستم های اطلاعاتی امریکا، انگلیس و رژیم غاصب صهیونیستی پشت صحنه جریان راه اندازی فتنه ای بزرگ هستند، فتنه ای که به دنبال تغییر افکار پاک و اذهان جوانان ما با دروغ پردازی ها و شایعه پراکنی های خود بود.

فرمانده سپاه تهران بزرگ تنها به دنبال تبیین اوضاع غبارآلود فتنه برای جوانان فریب خورده بود

 

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: سردار شهید حاج حسین همدانی در سال 88 به عنوان فرمانده سپاه تهران بزرگ بود، او این موضوع را به طور کامل متوجه شده بود و از طرفی جوانانی هم ناپخته و فریب خورده بودند که در صحنه فتنه آشوب ایجاد می کردند، عمده آنان از روی عدم اطلاعات و شناختی که به جریان فتنه برمی گشت، در خیابان ها حضور پیدا می کردند و آن خسارت های بسیار را برای کشور رقم زدند.

دشمن می خواست، با انحراف جوانان و آشوب، دموکراسی ملت را زیر سوال ببرد

سردار مجیدی تصریح کرد: شهید همدانی از همان روزهای نخستین دنبال این بود تا به یک طریقی این جوانان را به خود بازگرداند و با تبیین شرایط موجود عمارگونه به آنان شناخت و آگاهی درستی از مسائل پشت پرده بدهد، که ای جوانان مشکل و موضوع اصلی انتخابات نیست، دشمن می خواهد از فکر و عمل شما دموکراسی ملت را زیر سوال ببرد، از این رو شهید همدانی به روش های مختلف حرکت غیرعادی دشمن در براندازی نظام را برای همگان تشریح می کرد و بسیار در این زمینه شبانه روز زحمت می کشید تا جوانی از مسیر انقلاب خارج نشود و خارج شدگان را با بصیرت دهی به مسیر بازگرداند.

وی عنوان کرد: در جایی شنیدم که شهید همدانی گفت "این هشت ماهی که فتنه 88 بر کشور ما گذشت به اندازه هشت سال دفاع مقدس برای من سخت و طاقت فرسا بود".

سنگی که حامیان فتنه به صورت فرمانده سپاه تهران بزرگ زدند و مابقی جریان

 فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به خاطره ای از آن روزهای سخت فتنه اشاره کرد و افزود: در آن زمان و در جریان فتنه جوانی ناآگاه چشم در چشم سردار شهید همدانی می شود، سنگی پرتاب و آن سنگ به صورت شهید همدانی برخورد، زمانی که آن جوان را نزد سردار همدانی می آورند، حاج حسین با شناختی که از عوامل اصلی و پشت پرده دارد می گوید کسی که سنگ را به من زده این جوان نبوده، چرا که شهید همدانی خوب می دانست حرکت آن جوان از روی کم اطلاعی و عدم شناخت از اوضاع و احوال انقلاب بوده است و او را در همان لحظه می بخشد و چیزی نمی گوید و آن جا انقلابی درونی در جوان ایجاد می شود.

سردار مجیدی تصریح کرد: بعدها متوجه شدیم که آن جوان به دفتر شهید همدانی می رود و از او قدردانی می کند، آن جوان می گوید من متوجه شدم شهید همدانی دید که من به او سنگ زدم ولی بزرگواری کرد و گفت که من نبودم.

فتنه 88، جریان بسیار پیچیده ای برای براندازی نظام بود

وی در ادامه با تأکید بر اینکه فتنه 88، جریان بسیار پیچیده ای برای براندازی نظام بود، عنوان کرد: لطف و عنایت خداوند به ملت و پس از آن مدیریت و هدایت رهبر انقلاب و حضور در صحنه مردم ولایتمدار ما سبب شد هرچند با خسارت خوردن بسیار، اما از فتنه عبور کنیم و انقلاب پخته تر شود.

 فتنه 88، هشت ماه کشور را معطل کرد و خسارت بسیار وارد آورد

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: و حماسه حضور مردم در 9دی همان سال نقشه های دشمنان قسم خورده نظام را نقش برآب کرد و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ما شد و این انقلاب را بیمه کرد، اما نباید این نکته را هیچ گاه فراموش کنیم که فتنه 88 بسیار برای کشور ما سنگین بود و هشت ماه کشور ما را معطل کرد.

سردار مجیدی در ادامه گفت: متأسفانه مشکلی که هم اینک هم وجود دارد، آن است که تعدادی از افرادی که در جریان فتنه بودند نمی خواهند در برابر عظمت مردم و امت شهید پرور کوتاه بیایند و سر تعظیم فرود بیاورند و بگویند که ما اشتباه کرده ایم، این غرور و این درون افراد از روی حب و بغض به ملت است که اجازه نمی دهد تا بیایند و در برابر عظمت و بزرگی این مردم سر کرنش فرود بیاورند.

وی تأکید کرد: با این حال مردم وظیفه و رسالتشان را را انجام دادند و ما توانستیم از آن توطئه بزرگی که استعمار و استکبار جهانی و در رأس آن امریکا ایجاد کرده بود را خنثی کنیم، چرا که مستکبران می خواستند با انقلاب های رنگی ایران اسلامی را دستخوش آشوب کنند، اما ملت توانست با هدایت های رهبر معظم انقلاب از این فتنه عبور کند.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان