آخرین اخبار

27. خرداد 1397 - 0:15   |   کد مطلب: 34082
به نظر آنچه این روزها در مصاحبه ها و یا جلسات و همایش ها از زبان عده ای از مسئولان اجرایی درخصوص حمایت از سرمایه گذاران می شنویم، آواز دهلی است که از دور شنیدنش خوش است و در عمل آنچنان که باید حمایتی از سرمایه گذاران بخش خصوصی نمی شود، مسئله ای که از سوی سرمایه گذاران مجتمع خدماتی تویسرکان هم تأیید می شود.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ در خبرهای متعدد از بعضی از مسئولان اجرایی شهرستان تویسرکان می خوانیم و یا در سخنرانی های آنان می شنویم که حمایت از سرمایه گذار در رأس برنامه های دولت تدبیر و امید است، اما در عمل زمانی که با تعدادی از این سرمایه گذاران به گفت و گو می نشینیم گویا فرش قرمز مسئولان رنگ باخته است و به گفته تعدادی از همین سرمایه گذاران از ابتدا فرش قرمزی پهن نشده است که و اگر هم فرشی پهن شده رنگ باخته است!

گاهی سرمایه گذاران برای فرصت سازی و رفع معضل بیکاری با کاغذبازی های و امورات اداری دست و پنجه نرم می کنند و گاهی هم با کمبود اعتبارات و تسهیلات حمایتی.

در این میان به سراغ مدیران مجتمع خدماتی در دست ساخت ولایت تویسرکان می رویم، مجتمعی که در نزدیکی روستای مبارک است و در فضایی مناسب با زیربنای سه هزار متری.

بخشعلی یکی از این سرمایه گذاران است که به همراه دوست خود ترکاشوند، تاکنون در حدود یک میلیارد و 500 میلیون تومان از آورده خودشان برای پیشرفت شهر تویسرکان هزینه کرده اند، تا امروز شاهد باشیم این مجمتع خدماتی 90 درصد پیشرفت داشته باشد.

در این باره بخشعلی در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: این مجتمع خدماتی شامل بخش CNG، واحد اقامتی، رستوران سنتی، شهربازی برای کودکان و آلاچیق های تفریحی است.

وی با تقدیر از حمایت های مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی از طرح آنان، اظهار کرد: در حال حاضر این پروژه در حدود 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با اتمام آن برای 12 نفر در مرحله اول به طور مستقیم اشتغال ایجاد می کند.

مسئول مجتمع خدماتی در دست ساخت ولایت تویسرکان در ادامه با بیان اینکه تاکنون هیچ گونه تسهیلاتی دریافت نکرده است، افزود: از مسئولان اجرایی شهرستان گلایه مند هستم و کوتاهی آنان زمینه ساز به تأخیر افتادن طولانی شدن زمان ساخت این مجتمع شده است.

بخشعلی تصریح کرد: هشتم آبان ماه سال گذشته در کمیسیون مربوطه حتی تصویب شد که یک میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات به پروژه تعلق بگیرد که متأسفانه این مسئله با وجود تصویب در کمیسیون رد شد، همین اتفاق در دی ماه سال 96 و فروردین ماه سال جاری تکرار شد و دست ما هم به تسهیلات حمایتی برای به اتمام رساندن پروژه نرسید.

وی تأکید کرد: در حال حاضر اگر 500 میلیون تومان تسهیلات به ما برای اتمام پروژه تعلق بگیرد در کمتر از 10 روز شاهد بهره برداری از فاز نخست آن خواهیم شد، اما همکاری با ما نمی شود.

مسئول مجتمع خدماتی در دست ساخت ولایت تویسرکان از عدم همکاری اداره راه تویسرکان هم گلایه مند شد و عنوان کرد: از دیگر مشکلات ما عدم همکاری مسئولان راه تویسرکان است، در حالی که شاهد هستیم هرزچندگاهی تصادقی در نزدیکی این مجمتع و روستای مبارک آباد رخ می دهد که حتی جان افرادی هم گرفته شده، اما مسیر حوالی این مجمتع نه تنها تعریض نشده، بلکه از نظر ایمنی جاده ای آنچه که مشاهده می کنیم خطرساز است و از طرفی دیگر هم این اداره درخصوص رمپ ورودی و خروجی جایگاه هیچ گونه همکاری با ما نداشته است.

بخشعلی ادامه داد: در حالی که دستگاه های مربوطه CNG نصب شده، اداره گاز هم هر روز یک بهانه می آورد و گاز این مجتمع وصل نشده است.

ترکاشوند دوست و شریک بخشعلی هم در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: درخواست نخست ما از مسئولان، ارائه تسهیلاتی است که وعده اش را می دهند، اگر وعده ها محقق شود مجتمع ولایت هم زودتر به بهره برداری می رسد و  همما می توانیم به مردم این شهر خدمات لازم را ارائه دهیم.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه شهر تویسرکان یک جایگاه CNG دارد، انتظار می رفت همکاری مسئولان اجرایی بیشتر از این ها می بود تا با راه اندازی آن علاوه بر خدمات رسانی به مردم، برای چندین و چند نفر زمینه اشتغال فراهم شود.

به گزارش رودآور؛ به نظر آنچه این روزها در مصاحبه ها و یا جلسات و همایش ها از زبان عده ای از مسئولان اجرایی درخصوص حمایت از سرمایه گذاران می شنویم، آواز دهلی است که از دو شنیدنش خوش است و در عمل آنچنان که باید حمایتی از سرمایه گذاران بخش خصوصی نمی شود.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان