آخرین اخبار

5. مرداد 1397 - 9:37   |   کد مطلب: 34319
آیین بزرگداشت روز تویسرکان در حالی برگزار شد که با حاشیه های فراوانی روبرو بود.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ شامگاه روز گذشته در حالی آیین بزرگداشت روز تویسرکان در جوار آرامگاه مطهر حبقوق نبی(ع) برگزار شد که شاید در نهایت یک هزار تویسرکانی از جمعیت بیش از 100 هزار نفری از چنین مراسمی مطلع بودند، تا جایی که حتی هنگام اذان مغرب یکی از رانندگان تاکسی این مسیر به خبرنگار رودآور گفت: شما که خبرنگار هستید بگویید علت این که تعداد نیروی انتظامی امشب در آرامگاه زیاد شده چیست؟ و با بهت و حیرت تازه از برگزاری مراسم خبردار شد!

هنگام پخش اذان مغرب گویا به فکرشان افتاده بود که فرش ها را برای اقامه نماز پهن کنند، هیچ چیزی آماده نبود.

از نصب بنر و تمثالی از شهدای تویسرکانی عملیات مرصاد و یا حتی از امام(ره) و رهبر انقلاب هم خبری نبود که نبود، جایگاه پشت سر سخنران هم در تاریکی مطلق!

*فرماندار تویسرکان: بنا داریم هر سه رویداد(روز تویسرکان، جشنواره گردو و مبل و منبت) را در تراز ملی برگزار کنیم!

گفته می شود که جلسات هماهنگی متعددی برای اجرای این مراسم برگزار شده بود و حتی «حبیب مومیوند» فرماندار تویسرکان گفته بود که" ۵ مردادماه به نام روز تویسرکان ثبت شده و مراسم ویژه با حضورمیهمانان کشوری درشهرستان داریم."

از سویی دیگر مردمی هم که در آرامگاه حضور داشتند به طور عمده برای گذراندن تعطیلات آخر هفته آمده بودند تا جایی که حتی در گفت و گوهایی از برگزاری این آیین اظهار بی اطلاعی کردند.

شنیده شده مفتح نماینده مردم تویسرکان نیز که زمینه حضور یک سخنران کشوری را برای مراسم فراهم کرده، از نحوه برگزاری آن در حیرت فرو رفته بود.

هیچ کسی انتظار چنین بی برنامگی را نداشت، به گفته فرماندار تویسرکان، مسئول ارشد اجرایی شهرستان، این چهارمین سال برگزاری مراسمی برای روز تویسرکان است و طبق مصاحبه ای که او با همدان پیام داشته قرار بر این بود این آیین به همراه دو مراسم دیگر در تراز ملی برگزار شود!

به گزارش رودآور؛ آیا برگزاری چنین مراسمی با چنین بی برنامگی شایسته و در شأن تویسرکانی ها است؟ آیا این بی برنامگی ها مقصرانی دارد؟ باید وضعیت موجود ریشه یابی و تحلیل شود تا مقصران احتمالی هم شناسایی شوند و لااقل یک عذرخواهی ساده از مردم این دیار داشته باشند.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان