آخرین اخبار

19. شهريور 1397 - 7:10   |   کد مطلب: 34467
نخستین کارگاه تولیدی محصولات پیوتر در استان همدان از سال 93 کار خود را آغاز کرده و این روزها شاهد هستیم که 22 نفر به صورت مستقیم در این کارگاه مشغول به کار هستند.

به گزار ش خبرنگار رودآور؛ رهبر معظم انقلاب بارها و بارها بر موضوع تولید داخلی و تکیه بر توان جوانان این مرز و بوم و سرمایه های عظیم ایران اسلامی تأکید داشته و دارند و چندین سال است که بر موضوع اقتصاد مقاومتی و به ویژه سال جاری بر حمایت از کالای ایرانی مصراً مطالب خودشان را عنوان کردند تا جایی که شاهد هستیم عنوان سال 97، به نام "سال حمایت از کالای ایرانی" اختصاص یافته است.

در این بین هستند افرادی که در این سال ها به منویات رهبری در پویا شدن اقتصاد و حرکت در این مسیر در راستای تولید گام های مؤثری برداشته اند.

از این رو به سراغ یکی از تولیدکنندگان استان همدان می رویم، او کسی نیست جز علی حاجیان که با دوستان خود "نخستین کارگاه تولیدی پویتر" را در همدان راه اندازی کرده اند.

او می گوید که در سال 93 در راستای اهتمام به بیانات رهبر انقلاب؛ سال اقتصاد مقاومتی، برای نخستین بار در استان همدان گارگاه تولید محصولات پیوتر راه ندازی شد تا بتوانیم کمکی برای کاهش واردات این محصولات و کمک به تولید داخل داشته باشیم.

حاجیان ادامه می دهد که این گارگاه با تشکیل چهار بخش طراحی وقالب سازی، ساخت ومونتاژ کار، آبکاری این محصولات به رنگ های مختلف و بخش اآخر بسته بندی کاراستارت کارخودش را آغاز کرده است.

این تولیدکننده موفق همدانی می افزاید که تعداد مدل ها یا همان ایتم های این کارگاه تولیدی در حال حاضر85 ایتم است.

حاجیان از اهمیت ایجاد اشتغال و رهایی از بند بیکاری برای تعداnd از جوانان این مرزم بوم هم حرف های بسیار می گوید تا جایی که به گفته او تعداد نفراتی که در این کارگاه مشغول به فعالیت هستند، طبق وظایف سه نفر در بخش طراحی و قالب سازی کار، 9 نفر در بخش ساخت و مونتاژ کار و هشت نفر هم در بخش آبکاری و بسته بندی کار مشغول به فعالیت هستند.

او همچنین از فعالیت دو نفر تکنسین دستگاه های این کارگاه خبر داد و ابراز امیدواری کرد که بتواند با حمایت مسئولان کارگاه خود را توسعه دهد و در این زمینه برای افراد بیشتری شغل ایجاد کند، چرا که رونق در تولید بی تردید حمایت بیشتر مسئولان را می طلب.

حاجیان که این روزها کم و بیش به اصطلاح کارش گرفته، در نمایشگاه های متعددی هم حضور می یابد و به عرضه تولیدات خود، تا جایی که در سال جاری در نمایشگاه پاییزه تویسرکان غرفه ای را به محصولات کارگاه خویش اختصاص داده است.

زیبایی و هنر در این محصولات همگان و به ویژه زیبادوستان را مجذوب خود می کند.

زنگنه 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان