آخرین اخبار

27. دى 1397 - 6:35   |   کد مطلب: 34486
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنان پیگیری ساخت ایستگاه راه آهن باباکمال ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ «محمدمهدی مفتح» نماینده مردم تویسرکان در مجلس روز گذشته با حضور در محل ساخت ایستگاه راه آهن باباکمال، مشکلات پیش روی آغاز عملیات ساخت این ایستگاه را بررسی کرد.

وی گفت: تویسرکان برای توسعه همه جانبه نیاز به زیرساخت های اساسی از جمله مناسب بودن جاده ها و وضعیت بهداشت  و درمان دارد و در این حوزه دو محور جوکار ـ تویسرکان و تویسرکان ـ کنگاور، ایستگاه راه آهن باباکمال، بهسازی راه های روستایی و همچنین بیمارستان در دست ساخت قائم(عج)، از جمله طرح هایی بود که برای تکمیل شدن نیاز به پیگیری های گسترده داشت.

مفتح اظهار کرد: توجه ویژه به این پروژه ها از نظر اهمیتی که برای توسعه شهرستان تویسرکان دارد، نظارت و پگیری های مستمری انجام شد و با دعوت از مسئولان کشوری در راستای بازدید از روند اجرایی پروژه ها، آنان از نزدیک با مشکلات پیش روی مراحل اجرایی طرح ها آشنا می شوند.

وی افزود: با توجه به اهمیت ساخت ایستگاه باباکمال در توسعه شهرستان تویسرکان، کارفرما باید توجه بیشتری به تسریع در تحویل زمین این طرح در سمت روستا داشته باشد تا عملیات ساخت ساختمان زودتر آغاز شود.
نماینده مردم تویسرکان در مجلس تصریح کرد: مرحله تجهیز کارگاه و تهیه نقشه ها انجام شده است.

به گزارش رودآور؛ سال های سال است که مردم تویسرکان مطالبات فراوانی در حوزه زیرساخت های این شهرستان به ویژه در حوزه راه و شهرسازی داشته و دارند و در این بین توجه به توسعه راه ها به گفته مردم این دیار می تواند زمینه ساز توسعه شهری، کاهش مهاجرت و رهایی از بن بستی شود.

در سال های گذشته ایجاد کارخانه و شرکت ها از سوی سرمایه گذاران به طور عمده به دلیل راه های نامناسب تویسرکان با استقبال اندکی روبرو بوده و توسعه راه ها می تواند زیرساخت های رفع معضل بیکاری را فراهم سازد.

یکی از برنامه های مفتح، نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی در چندین سال گذشته اهتمام به سر و سامان دادن جاده های مواصلاتی شهرستان بود.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان