آخرین اخبار

4. فروردين 1398 - 13:07   |   کد مطلب: 35345
این گونه می خواستید از 20 هزار مسافر پذیرایی کنید؟ روستاییان چه، آنان نان نمی خواهند چه یک نفر چه صد نفر؟

به گزارش خبرنگار رودآور؛ اقدام حیرت انگیز یک کانال غیررسمی که به نظر می رسد کار سخنگوی فرماندار را انجام می دهد آن هم در عدم توجه به خواسته ها و مطالبات نوروزی همشهریان به ویژه روستاییان، مردم را گلایه مند کرده است.روستاییان چه گناهی کرده اند؟ آیا آنان نان نمی خواهند  نمی خواهند چه یک نفر چه صد نفر.

فرماندار تویسرکان قبل از نوروز بارها سخنرانی های متعددی داشته و عنوان کرده که 20 هزار نفر گردشگر و مسافر قرار است از این شهرستان بازدید کنند!
آیا زیرساخت های ساده را فرماندار که مدیر ارشد اجرایی است تنها در بحث تأمین نان انجام داده است؟ این مسئله را با یه گزارش میدانی می توان بررسی کرد و مردم خود گواهان حقیقی هستند که کار ویژه ای صورت نگرفتهو همچون سال گذشته با عدم اطلاع رسانی درباره نوبت بندی نانوایی ها آن هم در ایام نوروز که می گویند مسافران چندبرابر می شوند روبرو شده اند.
انتظار می رفت  لااقل زمان نوبت بندی یا همان شیفت پخت نانوایی ها با نصب چند بنر در سطح شهرستان مشخص شود که نشده است.
مسئول عزیز شمایی که می گویید قرار است 20 هزار مسافر بیاید آیا این تعداد مسافر از زمان پخت و پز نانوایی ها و مکانشان مطلع هستند؟ قطعا و قطعا نیستند و به تبع از زمان پخت نان در روستاها هم مطلع نیستند.
 مسئول عزیز انتظار می رفت خودتان اشرافیت بر موضوع مهم #نان مردم که قوت اصلی آنان محسوب می شود داشته باشید و سری به روستاها می زدید!
 مگر نگفته اید که #گردشگری_روستایی مهم است آیا مسافران نوروزی از زمان پخت و پز نانوایی ها در روستاها مطلع هستند؟!
اصلا مسافران نه، همان مهمان هایی که به می آیند حتی در روستاها، آیا نان نمی خواهند؟ که بعدازظهر برای شامشان نانوایی باز باشد؟ حتی اگر یک خانواده نیاز به نان داشته باشد و شما از کمک به آنان سرباز زنید حقوق شهروندی را رعایت کرده اید؟ 
زنگنه 
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان