آخرین اخبار

22. فروردين 1398 - 10:43   |   کد مطلب: 35433
اینجا ابرلاق سفلی، آنقدر ویرانه ها هست که شب ها زوزه گرگ ها و شغال ها خوابشان را گرفته است، چیزی از دولت نمی خواهند جز آن که یکی بیاید و ناامیدی را که در ویرانه ها موج می زند لااقل با آواربرداری از بین ببرند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ گفتند در یک روستا خانه های تخریب و آوار شده از روزگاران دور و نه چندان دور در آن موج می زند، باورمان نمی شد، رفتم و دیدیم و باورمان شد، اینجا ابرلاق سفلی، دو خانواده به صورت دائمی ساکن هستند و یک خانواده سکونت موقت دارد.

بسیار بسیاری را از سراشیبی ها بالا رفتیم تا به خانواده ای برسیک که زن میانسانی از بالای بلندی ها برایمان دست تکان دارد، باورمان نمی شد در میان این همه خرابی ها زندگی هنوز هم جریان داشته باشد.
تاج دولت از زندگی سخت خود به همراه همسر و فرزندش در روستایی ویرانه می گوید و اینکه داد و فریادهای چند ساله یشان برای نجات از خرابه های روستا به کسی نرسیده و گوش شنوایی نبوده و نیست.
حتی می گوید اگر تسهیلاتی ندهند قانع هستیم تنها مسئولان بیایند و برای حمایت از ما لااقل این همه خانه آوار و رها شده را تخریب کنند، خودمان دیگر با سیلی صورتمان را سرخ می کنیم.
شب ها اینجا زوزه گرگ ها و شغال ها خوابشان را گرفته است، در تنگدستی زندگی می کنند و معیشتشان را به سختی تأمین می کنند، بس نیست، دوربرشان را هم همه اش ویرانه ها  باید احاطه کند؟

کمی آن طرف تر هم آقای رمضانی با خانواده اش زندگی می کنند برای رونق بخشیدن به ساختمان و طویله محل نگهداری گوسفندهایش کمی تسهیلات می خواهند، معلوم نیست در سال های اخیر آن همه تسهیلات میلیاردی که به فلان و فلان می دادند چرا لااقل سهم این خانواده 20 میلیون تومان هم نشده است.
آیا اینان شادی و نشاط اجتماعی نمی خواهند؟ آیا نباید از حقوق شهروندی حداقلی هم بهره مند شود؟

فیلم موجود خود گویای حقیقت است. لینک در آپارات

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان