آخرین اخبار

11. ارديبهشت 1398 - 9:00   |   کد مطلب: 35544
با وجود آن که رودآور از مسئولان آموزش و پرورش خواسته تا برای مردم شفاف سازی کنند که شرایط مزایده درمانگاه فرهنگیان چگونه بوده، تاکنون پاسخی برای تنویر افکار عمومی از سوی این ارگان ارائه نشده است و هنوز مشخص نیست آیا شرایط و قواعد برگزاری یک مزایده سالم، اجرایی شده یه نه؟

به گزارش خبرنگار رودآور؛ شنیده شده شرایط مزایده برای درمانگاه فرهنگیان تویسرکان رعایت نشده و این مکان تنها در نهایت با 3 میلیون 500 هزار تومان اجاره داده شده است. البته رودآور نیز خود را مؤظف می داند در صورت ارائه جواب آن را به صورت کامل در سایت منتشر کند و قضاوت را بر عهده مردم شریف تویسرکان می گذارد.
و اما ابهامات موجود در برگزاری  مزایده درمانگاه فرهنگیان
1ـ چرا باید اطلاع رسانی برای فراخوانی مزایده آن گونه که شنیده شده تنها در سامانه ستاد باشد آن هم در روزهای تعطیل حدوداً از 28 اسفند سال گذشته تا 20 فروردین سال 98؟ آیا متولیان امر تنه به سامانه ستاد برای اطلاع رسانی اکتفا کردند یا باید بنرهایی هم در سطح شهر زده می شد؟
2ـ اسامی افرادی که در مزایده شرکت کرده اند مشخص شود؟ چند نفر بوده اند و آیا تمامی آنان شرایط، اسناد و مدارک لازم برای حضور در مزایده را داشته اند یا خیر؟ به طور مثال اگر سه نفر مدارک خود را ارائه داده باشند و یک نفر صلاحیت لازم را نداشته باشد آیا مزایده خود به خود لغو نمی شود؟ آیا شرایط برگزاری مزایده با تعداد و مدارک همخوانی داشته است یا خیر؟
3ـ آیا  طبق قانون در حین برگزاری مزایده نماینده ای از کمیسیون دیوان محاسبات اداری و یا اداره کل آموزش و پرورش استان همدان حضور داشته است یا خیر؟ اگر بله پس صورتجلسه موجود به امضاء این افراد وجود دارد و آیا می توان آن را برای پاسخگویی به افکار عموم منتشر کنند؟
4ـ آیا ملکی با آن همه تجهیزات پزشکی و داروخانه تنها  3 میلیون و 500 تومان باید از سوی کارشناس قیمت گذاری می شده؟ اصلاً کارشناس مربوطه از سوی دادگستری تویسرکان برای این امر طبق قواعد برگزاری مزایده در نظر گرفته اند یا خیر؟
5ـ اگر کارشناس دیگری به جز کارشناس دادگستری برای قیمت گذاری ملک مورد نظر در نظر گرفته اند با چه معیاری بوده؟ یعنی ملکی با آن همه تجهیزات را یک کارشناس خبره می آید و تنها 3 میلیون و 500 تومان قیمت می زند؟
و اما مردم همچنان منتظر  شفاف سازی آموزش و پروش تویسرکان هستند، بیت المال مسئله ای است که برای حفظ آن بسیاری حتی جان می دهند، حواسمان باشد.
زنگنه
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان