آخرین اخبار

25. ارديبهشت 1398 - 15:07   |   کد مطلب: 35607
فرماندار اسبق تویسرکان در روز تودیع خود از آمار و ارقامی حرف به میان آورد و بنا را بر راستی آزمایی گذاشت که دیگر فرصتی برای راستی آزمایی نیست، آماری که سابق بر این از شفاف سازی در این حوزه ها حتی در پاسخ به خبرنگاران هم خبری نبود، فرماندار اسبق شهرستان کارهایی را که باید انجام می داد و نداده بود را نگفت!

به گزارش خبرنگار رودآور؛ ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه فرماندار تویسرکان با حضور معاون و مشاور استاندار همدان در سالن هلال احمر این شهرستان برگزار شد.

امام جمعه تویسرکان از انصافی حرف زد که می طلب مسئولان و مردم در برابر یکدیگر داشته باشند.

و حبیب مومیوند فرماندار اسبق شهرستان از کارهای انجام شده ای گفت که بدون همکاری امام جمعه و به ویژه مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس محقق شدنی نبود.

 مومیوند از کارهایی گفت و به آن می بالید که وظیفه یک مدیر اجرایی شهرستان است و می بایست انجام دهد، اما از عدم اجرای بخشی از وظایف خود نگفت و نگفت.

او گفت یکی از افتخاراتش تعطیلی کشتارگاه تویسرکان است و اما نگفت ساخت کشتارگاه جدید شهرستان به کجا رسیده است؟

فرماندار اسبق تویسرکان گفت آمار اشتغالزایی خوبی داشتیم و حتی حاضر هستیم راستی آزمایی شود و اما نگفت چرا هیچ گاه درباره این آمار و ارقام به طور شفاف در پاسخگویی به خبرنگاران در سال های فرماندار بودنش، وارد میدان عمل نشد و برای تنویر افکار عمومی اقدامی انجام نداده بود و تنها در روز تودیع خود بنا را بر راستی آزمایی می گذارد که دیگر فرصتی ندارد.

مومیوند گفت از داشته های شهرستان در نزدیک به چهار سال تصدی گری فرمانداری حمایت کردیم اما نگفت چرا عنوان شهر مبل و منبت به ملایر رسید.

او مدعی شد که پیگیر ظرفیت های تویسرکان برای توسعه بوده اما نگفت چرا حتی از انتقال 21 رأس از وحوش خانگرمز که هویت نگین محیط زیست استان است مطلع نبوده و برای جبران آن کاری انجام نداده است.

فرماندار اسبق تویسرکان گفت که توجه به ورزش شهرستان برایش اهمیت داشته، اما نگفت چرا هنوز سالن ورزشی کارگران با وجود آنکه می گویند افتتاح شده به بهره برداری نرسیده است.

مومیوند از بیمارستان در دست ساخت این شهرستان حتی حرفی به میان نیاورد چرا که سابق بر این بارها وعده و تاریخ و فصل افتتاحش را آن هم در سال های 95 و 96 و 97 داده بود و اما نگفت این پروژه ای که از مصوبات هیئت دولت در سفر استانی به همدان بود چرا هنوز هم که هنوز به بهره برداری نرسیده است.

او از راهی کوچک که باید ساخته می شد آن هم برای حمایت از دانشجویان دانشکده فنی تویسرکان هم حرفی به میان نیاورد.

راستی فرماندار اسبق تویسرکان از حال و روز کارتن خواب های شهرستان و حمایتی که باید از آنان انجام می شد هم مطلبی گفت؟ خیر، مومیوند کارهایی را که باید انجام می داد و نداد را نگفت!

و اما حسینی سرپرست جدید فرمانداری تویسرکان در ابتدای سخنانش به موضعی اشاره کرد که کمتر و شاید هیچ وقت در مراسم های قبلی این چنینی ندیده بودیم و آن توجه به وقت اذان بود که نکند اذان بگویند و اقامه نماز اول وقت مدعوین فوت شود.

حسینی تأکید کرد که ادامه دادن راه های نیمه تمام فرماندار قبلی و ارائه راهکارها و برنامه ریزی های نو و جدید از آنجا که رشته تحصیلی اش در حوزه برنامه ریزی و مدیریتی است آن هم در سایه مشورت و همدلی از اولویت های اوست.

سرپرست جدید فرمانداری تویسرکان توجه محرومان و نیازمندان را هم جزء اولویت های خود برشمرد.

حسینی به نکته ای ریز درباره تویسرکان هم اشاره کرد و گفت: 70 سال پیش در چنین روزی تویسرکان به عنوان شهرستان در تقسیمات کشوری محسوب شد، او پذیرای هر گونه نقد عالمانه و منصفانه هم نیز هست و گفت نقد سازنده همراه با پیشنهاد را می پذیرد.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان