آخرین اخبار

11. خرداد 1398 - 15:59   |   کد مطلب: 35686
سرپرست فرمانداری تویسرکان با تقدیر از پیگیری های مفتح برای رفع مشکلات اهالی روستاها، گفت: مصوبات نشست با مردم روستاها باید طبق بازه زمانی تعریف شده بررسی و به سرانجام برسد و مراحل انجام کارها تا محقق شدن کامل آن هر ماه پیگیری و نتایج گزارش شود.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ محمدمهدی مفتح از معدود نمایندگانی است که به طورعمده درتمامی هفته ها حتی در ساعات غیرکاری در حوزه انتخابیه خود یعنی تویسرکان حضور دارد و از نزدیک با مشکلات مردم آشنا می شود.

روستا گردشی و دیدار با اهالی روستاها به ویژه نشست و برخواست با آنان جزء برنامه های مستمر او در این سال ها بوده است.

این نوع نگاه و توجه به درد ودل های مردمی مورد استقبال سرپرست فرمانداری تویسرکان نیز قرار گرفته تا جایی که در روزهای اخیر سیدرسول حسینی که به تازگی بر منصب فرمانداری ین شهرستان نشسته، به همراه نماینده در جمع اهالی روستاهای رودآور و دارانی حضور یافت.

او و مفتح تأکید داشتند که همزمان با حضورشان مسئول دستگاه های اداری هم برای پاسخگویی مستقیم با آنان همراه شوند.

مفتح با بیان اینکه مردم روستای رودآور مردمی نجیب و پا به کاری هستند از آنان خواست تا با وحدت خود بین شورا و دهیار ریز به ریز مشکلات را عنوان کنند و طبق اولویت بندی با توجه به بودجه ها و اعتبارات لازم کارها را پیش ببرند.

حسینی سرپرست فرمانداری تویسرکان هم گفت: من خود روستازاده ام و مشکلات یک روستایی را به خوبی درک می کنم.

وی با تأکید بر اینکه برای کار جهادی آمده ایم، اظهار کرد: کار جهادی آن که یعنی در 24 ساعت بتوانیم در خدمت مردم باشیم.

سرپرست فرمانداری تویسرکان از دهیاران و شوراهای روستا خواست تا اهالی روستها را به بهره مندی از تسهیلات ارزان قیمت روستایی آشنا سازند و فنی حرفه ای هم برای آموزش های لازم به میدان بیاید و حتی برای پنج نفر در روستا که متقاضی آموزش هستند انجام وظیفه کند.

حسینی افزود: مصوبات نشست با مردم روستاها باید طبق بازه زمانی تعریف شده بررسی و به سرانجام برسد و مراحل انجام کارها تا محقق شدن کامل آن هر ماه پیگیری و نتایج گزارش شود.

برخی مسائل و مشکلات مطرح شده در نشست نماینده و سرپرست فرمانداری تویسرکان با اهالی روستای رودآور را می توان به قرار ذیل عنوان کرد: مشکل آب شرب و آلودگی آن، مشکل بهسازی، عدم جدول کشی، زیر سازی و آسفالت خیابان های روستا،عدم واگذاری سند مالکیت  به بافت اصلی روستا، خرابی خطوط تلفن روستا و خاکی کردن کابل اصلی و اجرا به صورت فیبر نوری، استفاده از ظرفیت رودآور به عنون روستای هدف گردشگری با توجه به تاریخچه و قدمت روستا و وجود فاصله اندک آن تا شهر و نیز آثار باستانی متعدد در این روستا، مشکل اشتغال و تعطیلی کارگاه های مبل و منبت و نجاری که زمینه ساز مهاجرت جوانان به علت عدم زمینه برای اشتغال شده است.

مشکلات مربوط به کشاورزی و باغداری، جمع آوری فاضلاب شهری رها شده در اراضی محدوده رودآور، خط کشی جاده اصلی روستا، بررسی مشکلات جاده قدیم رودآور ، مسائل مرتبط با امامزاده ابراهیم (ع) و مقبره پیر نجم الدین و بررسی خسارات وارده به اراضی کشاورزی بر اثر بارندگی های اخیر و همچنین سرمازدگی و درخواست در راستای ایجاد فضای ورزشی مناسب برای جوانان  روستا از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان