آخرین اخبار

17. خرداد 1398 - 9:15   |   کد مطلب: 35708
به گفته مردم، برپایی نمایشگاه طرح ضیافت 13 تا 24 خردادماه در تویسرکان آن هم بعد از رمضان؛ با عرضه کالاهایی با قیمت مشابه و یا حتی در مواردی بیشتر از بازار، نشان از ضعف مدیریتی عمیق در اقتصاد شهرستان دارد، نمایشگاهی که سودی برای مردم این دیار هم به دنبال ندارد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ این روزها اگر در سطح شهر قدم بزنیم شاهد نصب بنرهای بسیار تبلیغاتی با موضوع برپایی نمایشگاه عرضه کل هستیم، در این بنرها نوشته که "نمایشگاه عرضه مستقیم کالا طرح ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان 13 لغایت 24  خردادماه پارک حیقوق نبی(ع)".
نخست آنکه فلسفه برپایی این قبیل نمایشگاه ها آن است که می باید قبل از رمضان برپا شوند تا شهروندان عزیز مایحتاج سفره رمضان خود را تهیه کنند ولی گویا متولیان امر ماه رمضان را 10 روز دیگر در تویسرکان تمدید کردند!
دوم اینکه قیمت های کالاهای عرضه شده مشابه و یا حتی در مواردی بیشتر از کالاهای موجود در سطح بازار تویسرکان است و تفاوت چندانی ندارد، فلسفه دیگر برپایی این نمایشگاه ها ن است که می بایست عرضه کالا با قیمت پاینتر بازار باشد تا آنانی که توان و قدرت خرید پایینی دارند بتوانند بری سفره افطاری خود مایحتاج حداقلی با قیمت مناسب تهیه کنند و البته تأکید می شود رمضان پایان یافته است!
سوم اینکه در چند سال اخیر با عدم تدبیر مناسب از سوی دستگاه های اجرایی حال و روز بازار در کشور و به تبع در تویسرکان خوش نیست و بیشتر از همه جا سایه رکود بر سر اقتصاد تویسرکان سنگینی می کند و بازاریان این شهرستان وضعیت مناسب اقتصادی خوبی ندارند، آیا برپایی چنین نمایشگاه هایی سودی برای مردم این دیار دارد؟ و یا تمام غرفه های نمایشگاه توسط خود تویسرکانی ها برپا شده؟ خیر
معلوم نیست متولیان امر با چه نیت و قصدی تصمیم به برپایی نمایشگاه طرح ضیافت کرده اند اما هرچه باشد به گفته مردم این نمایشگاه، نمایشگاهی نامبارک برای فلج کردن بیشتر بازار و اقتصاد تویسرکان است.
آیا وقت آن نرسیده مسئولانی که در برپایی این نمایشگاه دستی بر آتش دارند، برای مردم این شهرستان شفاف سازی کنند و بگویند با این طرح عجیب اما واقعی چه بر سر بازار و بازاریان تویسرکانی آورده است؟! و با  چه تدبیر و امیدی به مردم دلخوشی این گونه ای داده اند؟
زنگنه
انتهای پیام/
 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان