آخرین اخبار

22. خرداد 1398 - 17:42   |   کد مطلب: 35737
ای کاش مدیرکل محیط زیست کمی هم مدیریت تنش را به ما هم آموزش دهند که چرا در اوج اعتراضات مردم تویسرکان , مدیری ملایری را برای خان گرمز انتخاب کرد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ امروز عادل عربی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در نشست خبری گفته که؛ مگر برای این کار باید از فرماندار تویسرکان اجازه می‌گرفتیم؟
همچنین معاون فنی حفاظت محیط زیست استان هم عنوان کرد: انتقال کل‌ها از خان‌گرمز به لشگردر به نفع این گونه و برای حفاظت از آن بود.
به گزارش رودآور؛ ناگفته نماند عربی همین مدیر کل محیط زیست استان همدان در ابتدایی که ماجرای انتقال وحوش خانگرمز فاش شد هم در دیدار با مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس و هم در گفت و گو با خبرنگار رودآور و حتی یکی دیگر از  خبرنگاران تویسرکانی تأکید بر این داشت که تنها 20 رأس از وحوش این منطقه به ملایر منتقل شده و در بینشان هیچ کل و بز ماده ای تکرار می شود  هیچ کل و بز ماده ای  نبوده است، این در حالی است که مدتی نگذشت مدیر کل محیط زیست  حرف خود و البته حرف مدیر شهرستانی اش را تکذیب کرد و صراحتا هم در گفت و گویی دیگر با خبرنگار رودآور و هم در این نشست خبری اعتراف کرد که وحوش انتقال داده شده 21 رأس بوده و در بینشان دو رأس ماده!
در این بار یکی از همشهریان تویسرکانی در پیامی عنوان کرد:
*بهانه ای جدید برای علت جابجایی 21 راس از گونه های حیات وحوش خانگرمز/ملایری هایی که دست از سر تویسرکان بر نمی دارند!!!
*آقای صفی خانی(ملایری) , معاون فنی حفاظت محیط زیست استان همدان در نشست خبری: تعداد گونه های نر خان گرمز در مقایسه با گونه های ماده بیشتر بود بنابر این به فکر افتادیم تا برای اولین بار در کشور این گونه را و آن هم  به صورت زنده گیری به منطقه دیگر انتقال دهیم.
*صفی خانی افزود: امسال هم میخواهیم اینکار را بکنیم.
* ای کاش آقای صفی خانی م یگفت که چرا این اولین بار در کشور در  تویسرکان اتفاق افتاد و ثروت تویسرکان اولین بار در کشور چرا به  ملایر منتقل شد.
* ای کاش مدیرکل محیط زیست کمی هم مدیریت تنش را به ما هم آموزش دهند که چرا در اوج اعتراضات مردم تویسرکان , مدیری ملایری را برای خان گرمز انتخاب کرد.
* پیشنهاد برای آقای عربی مدیر محیط زیست ملایر ببخشید همدان و به ویژه آقای صفی خانی: پلنگ های سمنان  و  خرس های مازندران را هم  برای اولین بار در کشور به لشگردر ملایر بیاورید تا همچون کل و بز های ملایر بیماری بگیرند و بمیرند و یا توسط شکارچیان شکار شوند تا نوع نرشان کم شود.
*از تلاش آقای صفی خانی برای ملایر ببخشید استان همدان سپاسگزاریم,
*پیشنهاد میکنیم برای اولین بار در کشور این دلسوز را به سیستان و بلوچستان منتقل کنید تا به گونه های اونجا هم رسیدگی کند به شرطی که برای حفاظت از  تمساح گاندو, آن را به تالاب ملایر نیاورد.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان