آخرین اخبار

9. شهريور 1398 - 13:42   |   کد مطلب: 36353
اقشار مختلف مردم با پیوستن به پویش "حب الحسین(ع) یجمعنا" اذعان دارند که حقیقتاً هر رنگ که باشند، چه زن و چه مرد، چه کودک و چه نوجوان، چه دکتر و چه کارگر، چع دانش و آموز و چه دانشجو همه و همه زیر پرچم سیدالشهداء(ع) یک رنگ و یک دل هستند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ محرم نیامده، مردم خودجوش، خود می دانند که باید رخت عزای حسینی بر تن کنند تا بگویند این شهر عزادار حسین(ع) است.
سال گذشته هشتگ های "لبیک یا حسین(ع)" و "حب الحسین(ع) یجمعنا" در فضای مجازی از توییتر گرفته تا اینستاگرام و تلگرام موج عظیمی از وحدت و یکپارچگی جهان اسلام دربرگزاری برنامه های متعدد برای سوگواری سیدالشهداء(ع) را به راه انداخت تا جایی که نقطه عطف این دوست داشتن و وحدت بین شیعیان و سنیان را در همدلی مثال زدنی اربعین حسینی(ع) مشاهده کردیم.
در سال جاری نیز آحاد مردم به صورت خودجوش از آنجا که قلب خود را در گرو ثارالله داده اند به برگزاری مراسم های مختلف در راستای یادآوری فلسفه قیام عاشورا روی آورده اند و ویژه تر بر این مطلب تأکید دارند که "حب الحسین(ع) یجمعنا" یعنی "عشق حسین (ع) ما را به هم نزدیک می کند" و این می شود سرآغاز اجتماع عزاداران حسینی در تویسرکان که قرار است دوشنبه هفته جاری در این شهرستان برگزار شود.
اقشار مختلف مردم با پیوستن به این پوییش اذعان دارند که حقیقتاً هر رنگ که باشند، چه زن و چه مرد، چه کودک و چه نوجوان، چه دکتر و کارگر، چه دانشجو و چه دانش آموز همه و همه زیر پرچم اباعبدالله الحسین(ع) یک رنگ و یک دل هستند و بس.
به گزارش رودآور؛ دوشنبه هفته جاری، یازدهم شهریور ماه برابر با دوم محرم ساعت 17:30 الی 20 قرار است نخستین اجتماع بزرگ مردمی عزاداران حسینی در شهرستان تویسرکان برگزار شود.
مراسم از میدان امام خمینی(ره) این شهرستان آغاز می شود و با برپایی دسته های سوگواری سیدالشهداء(ع) و اجتماع آنان در امامزاده اسماعیل(ع) پایان می یابد.
زنگنه 
انتهای پیام/

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان