آخرین اخبار

13. شهريور 1398 - 10:52   |   کد مطلب: 36388
سال ها گذشته است اما هنوز از گلوی طفلی 6 ماهه خون می ریزد و دخترکی که با گریه های بی امان در خرابه های شام با بوسه بر رگ های بریده پدر، جان به جان آفرین تسلیم می کند و امروز عزاداران حسینی در شهرستان تویسرکان همچون سایر شهرها با آماده سازی هیئت ها خود را برای برگزاری عزاداری آماده می کنند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ تاسوعا و عاشورای دیگری در راه است، عاشورای حسین(ع) همه اش غم است و غربت و تنهایی هایی که می خواهد رقم بخورد، از غریبی سیدالشهداء(ع) تا نوای دلسوز حضرت سجاد(ع) و صبر شاخص حضرت زینب کبری(س).

سال ها گذشته است اما هنوز از گلوی طفلی 6 ماهه  خون می ریزد و دخترکی که با گریه های بی امان در خرابه های شام با بوسه بر رگ های بریده پدر، جان به جان آفرین تسلیم می کند.

هنوز خیمه نشینان منتظر نشسته اند تا سقای دشت کربلا برایشان آب بیاورد و چه غمی بالاتر از غم شهادت حسین(ع).

باز شمر می برد و زینب(س) دل می برد و باز این شورشی است که در غم سنگین واقعه کربلا در دل ها غوغا به پا کرده. اشک ها می ریزد و دل ها از عمق جدا می شود.

 و چقدر این روزها قلب امام زمان(عج) در فشار است، اگر هر روز هم صدقه برای تسکین دل نازنین صاحب عصر(عج) بدهیم، دلشان آرام نمی گیرد، مگر می شود واقعه جانگداز عاشورا فراموش شود، دست عباس(ع) چه شد که نبود تا جلوی سیلی بر صورت رقیه(س) سه ساله را بگیرد و خیمه ای به آتش کشیده نشود.

این روزها شیعیان و حتی سنی ها با محرم اتصالی عاشقانه دارند برای غمی که پایان ندارد...

زنگنه

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان