آخرین اخبار

16. شهريور 1398 - 8:39   |   کد مطلب: 36425
نماینده مردم شهرستان تویسرکان از چهارخطه شدن 85 درصد از محور جوکارـتویسرکان خبر داد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ توجه به اصلاح نقاط حادثه خیز و رفع آنان در محورهای تویسرکان و همچنین دو بانده کردن دو مسیر جوکارـ تویسرکان و تویسرکان ـ کنگاور می تواند زمینه را برای ایمن سازی جاده تا حد قابل قبولی فراهم سازد.

از این رو مسئولان ارشد تویسرکانی چند سالی است برای کاهش تصادفات جاده در این محورها به دنبال اجرای پروژه دو بانده کردن آماده اند و در این زمینه پیشرفت های مطلوبی حاصل شده است.

پروژه دوبانده کردن محور تویسرکان ـ جوکار، 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

«محمدمهدی مفتح» نماینده مردم تویسرکان در مجلس درباره راه های این شهرستان به خبرنگار روداور گفت: جاده تویسرکن ـ جوکار در حقیقت محور اصلی برای دسترسی به مرکز استان و دیگر شهرستان های اطراف است، که باید برای مناسب سازی آن در راستای حمل و نقل راحت تر برنامه ریزی های بزرگی انجام می شد.

وی اظهار کرد: به همین دلیل با پیگیری های انجام شده به دنبال تسریع در تکمیل پروژه دو بانده کردن این محور بودیم  تا رفاه بیشتری برای همشهریان رقم زده شود.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی افزود: خوشبختانه با وجود کمبود منابع مالی در دولت، اعتبارات خوبی در چند سال اخیر برای این پروژه، جذب شده است.

تلاش نیروهای راهداری تویسرکان برای تکمیل پروژه دو باندن کردن محور تویسرکان ـ جوکار

مفتح با بیان اینکه پروژه دو بانده کردن تویسرکان ـ جوکار در حدود 25 درصد پیشرفت دارد، تصریح کرد: از 25 کیلومتر طول این مسیر، تاکنون 20 کیلومتر آن دو بانده شده است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر هم در روزهای اخیر شاهد تعریض پنج کیلومتر باقی مانده در گردنه خیرآباد با حضور پرکار نیروهای راهداری تویسرکان هستیم و امیدواریم با تلاش بی وقفه آنان تا قبل از فصل سرما این بخش از مسیر هم تکمیل شود.

فعالیت 20 دستگاه خودروی سبک و سگن در گردنه خیرآباد
«ابراهیم نانکلی» رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تویسرکان هم در گفت و گویی اعلام کرد: تیم کاری انتخاب شده برای تکمیل این پروژه قوی و پرکار هستند و در حال حاضر 20 دستگاه خودوری سبک و سنگین در گردنه خیرآبا فعالیت مستمری دارند.
وی تصریح کرد: رفع نقاط حادثه خیز، کاهش تصادفات و تعریض جاده از اهداف اولیه اجرایی شدن پروژه دو بانده کردن این محور محسوب می شود.

به گزارش رودآور؛ در حال حاضر اگر از محور تویسرکان ـ جوکار بازدید کنیم شاهد تلاش بی وقفه نیروهای راهداری این شهرستان در گردنه خیرآباد هستیم.

مراحل عملیاتی این پروژه از سال 89 آغاز شده بود، که به دلایل مختلف در مقاطی با تعطیلی و یا کند شدن ساخت روبرو شد تا آن که با پیگیری های نماینده مردم تویسرکان در جذب اعتبارات، در سال های اخیر روند تکمیل آن سرعت بیشتری به خود گرفته است.

زنگنه 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان