آخرین اخبار

2. آبان 1398 - 7:59   |   کد مطلب: 36729
با حضور مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور که به دعوت مفتح نماینده مردم تویسرکان بهتویسرکان سفرکرده بود، اعطای تسهیلات برای اتمام پروژه مهان کاغذ, توسعه کارخانه هگمتان دارو و فاز جدید فاران شیمی برنامه ریزی شد.

به گزارش رودآور؛ ظهر روز گذشته مهری مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور که به دعوت مفتح نماینده مردم تویسرکان به این شهرستان سفر کرده بود از نزدیک از چندین پروژه بازدید کرد.
 در این برنامه کاری برای اعطای تسهیلات جهت اتمام پروژه مهان کاغذ, توسعه کارخانه هگمتان دارو و فاز جدید فاران شیمی برنامه ریزی شد.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور در بازدید از پروژه در حال احداث مهان کاغذ اظهار کرد: هم اکنون پروژه مهان کاغذ ۴۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
حسین مهری با اشاره به بهره برداری مهان کاغذ در سال آینده، حجم سرمایه گذاری تاکنون برای این پروژه را ۴۸۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: پیش بینی سرمایه گذاری تا ۶۰۰ میلیارد ریال را داریم.
به گزارش رودآور این نخستین کارخانه تولید مقوای پشت سفید ایران است که با پیگیری #مفتح در دست ساخت بوده و قرار است در کمتر از یک سال آینده با انتقال دانش فنی و بومی سازی بالاترین تکنولوژی روز دنیا در این حوزه، در تویسرکان افتتاح و به بهره برداری برسد. 

سید رسول حسینی  فرماندار تویسرکان هم در حاشیه بازدید از شرکت های تولید داروی شهرستان اظهار کرد: شرکت مهان کاغذ با پیشرفت فیزیکی خوبی توسط بخش خصوصی در حال  احداث است.

وی با اشاره به ایجاد اشتغال برای ۲۰۰ نفر با آغاز به فعالیت کارخانه مهان کاغذ گفت: ۲۴ میلیارد تومان بانک صنعت و معدن به این پروژه تسهیلات پرداخت کرده است. 
فرماندار تویسرکان با اشاره به اینکه اکنون ۱۰۰ نفر در شرکت هگمتان دارو مشغول به کار هستند افزود: به زودی۴۰ نفر با کار در این شرکت  تولیدی صاحب شغل خواهند شد.
حسینی با بیان اینکه فازهای توسعه فاران شیمی با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست اضافه کرد: فازهای توسعه شرکت تولیدی فاران در ماه های آینده به بهره برداری خواهد رسید.

زنگنه 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان