آخرین اخبار

26. آبان 1398 - 21:00   |   کد مطلب: 36845
نماینده دادستان تویسرکان با توجه به اجرای طرح سهمیه بندی بنزین، گفت: مردم این روزها با شرایط معیشتی سختی روبرو هستند و تشدید نظارت ها به منظور کنترل قیمت های سایر کالاها می تواند زمینه ساز ایجاد احساس امنیت و آرامش فکری آنان شود.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ شاید این روزها، با اعلام افزایش نرخ بنزین این دل نگرانی در بین مردم ایجاد شده باشد که نکند اجرای طرح مذکور زمینه ساز افزایش قیمت سایر کالاها شود.

آنچه که مسلم است حمایت از حقوق مردم و ثبات در بازار به دنبال این مسئله می تواند امنیت فکری و آرامش خاطری برای آنان ایجاد کند و این مهم جزء با بازرسی های مستمر از صنوف مختلف و کتترل بازار و قیمت کالاها توسط متولیان امر محقق نمی شود.

از این رو در راستای حفظ حقوق همشهریان اقدامات در خور توجهی با تشدید بازرسی های از سوی کمیته ای متشکل از نمایندگان دادستانی، اماکن عمومی، تعزیرات، صنعت، معدن و تجارت با رویکرد بازرسی و نظارت منظم از تمامی واحد‌های تولیدی، توزیعی و صنفی کالا‌های مختلف ایجاد شده است.

*ضرورت کنترل مستمر بازار برای جلوگیری از سوءاستفاده سودجویان

در این باره «مجید مجیدی مهر» نماینده دادستان تویسرکان شامگاه امروز در گفت و گو با خبرنگار رودآور و در حاشیه بازرسی از تعدادی از واحدهای توزیع کالا، گفت: از سال گذشته کمیته ای برای نظارت بر حفظ حقوق عامه مردم از نظر رعایت قیمت کالاهای هدف تشکیل شده است.

وی اظهار کرد: این روزها با توجه به اجرای طرح سهمیه بندی بنزین و افزایش نرخ آن و احتمال  سوءاستفاده برخی سودجودیان و افزایش قیمت سایر کالاها به بهانه افزایش قیمت بنزین، بازرسی ها و نظارت ها تشدید شده است.

نماینده دادستان تویسرکان با بیان اینکه بازرسی های موشکافانه در راستای جلویگری از افزایش بی رویه قیمت سایر کالاهاست، افزود: این گونه نظارت ها با ایجاد بستری برای جلوگیری از تحرکات سودجویان، امنیت عمومی در افکار مردمی را فراهم می سازد.

 *تشدید نظارت بر قیمت کالاها، زمینه ساز ایجاد احساس امنیت و آرامش خاطر مردم می شود

مجیدی مهر تصریح کرد: مردم این روزها با شرایط معیشتی سختی روبرو هستند و تشدید نظارت ها به منظور کنترل قیمت ها می تواند زمینه ساز ایجاد احساس امنیت و آرامش فکری آنان باشد.

زنگنه

انتهای پیام/

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان