آخرین اخبار

27. آذر 1398 - 0:42   |   کد مطلب: 36941
با توجه به اسناد ارائه شده، مزایده برگزار شده برای دو ساختمان در دانشگاه پیام نور تویسرکان، معتبر است، اما به گفته همشهریان بهتر بود متولیان امر برای این گونه مزایده ها لااقل یک بنر در سطح شهر هم هرچند طبق آیین نامه نیست نصب کنند، تا شبه ای برای افراد ایجاد نشود.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ به دنبال انتشار خبری با عنوان «سیری دانشجویان پیام نور تویسرکان از بوی سیر/ آشپزخانه یک دانشگاه، محل دپوی سیر شد/سوله ورزشی پیام نور تویسرکان به مکانی برای تولید کود تبدیل می شود!» که در آن آمده بوده "شنیده شده این روزها در راستای درآمدزایی در دانشگاه پیام نور آشپزخانه این دانشگاه به محل دپوی سیر تبدیل شده  و قرار است به زودی ورزشگاه دانشگاه هم به مکانی برای تولید کود شیمیایی تبدیل شود."

گودرزی رئیس دانشگاه پیام نور تویسرکان در پاسخ به سوالات ما برای شفاف سازی عنوان کرد: به دستور سازمان از آنجا که دانشگاه های پیام نور متأسفانه تا حدودی با بودجه های پایین روبرو هستند، تصمیم بر آن شده تا ساختمان هایی که قدیمی هستند، یا امکان تجهیز ندارند و مورد نیاز دانشگاه ها نیستند اجاره داده شوند تا بخشی از هزینه های دانشگاه ها تأمین شود.

وی اظهار کرد: در دانشگاه پیام نور تویسرکان هم سه ساختمان مودرد استفاده قرار نمی گرفت، یکی دو طبقه از ساختمان شهید شمس اللهی بود که حتی بدون دریافت بودجه به مرکز رشد تحویل داده شد تا تویسرکان هم مکانی به عنوان پارک علم و فناوری برای افراد صاحب ایده و کارآفرینان داشته باشد.

رئیس دانشگاه پیام نور تویسرکان افزود: ساختمان دوم، سوله است که در واقع در ابتدا انباری هلال احمر بوده و نه سالن ورزشی و در سال 1372 به پیام نور تویسرکان واگذار شده بود و به مرور زمان در 30 سال کف پوش های آن از بین رفته بود، از این رو طبق اسناد در سامانه ستاد برای برگزاری مزایده ثبت و آگهی مزاید هم در 28 مهرماه سال جاری در روزنامه اقتصاد ایران منتشر شد.

گودرزی تصریح کرد: برای این مزایده متأسفانه جزء یک نفر ثبت نام نکرده بود و طبق قانون خود قرار داد اجاره بین فرد متقاضی و پیام نور استان بسته شد، مضاف بر آن که قرار است فرد به عنوان تولید کننده کود شیمیایی از فرمول خود استفاده کند که به نوعی ارتباط بین صنعت و دانشگاه است.

رئیس دانشگاه پیام نور تویسرکان درباره ساختمان 180 متری که به عنوان آشپزخانه دانشگاه شناخته می شد هم گفت: در اصل ساحت چنین مکانی از ابتدا دارای اشکال بوده است، چرا که دانشگاه پیام همچون دانشگاه های ملی تعهدی در خصوص ارائه غذای گرم به دانشجویان ندارد، این امر بدان علت است که دانشجویان پیام نور ملزم به شرکت در کلاس ها نیستند که همیشه و هر روزه بخواهند غذای گرم برای آنان تهیه شود.

گودرزی اظهار کرد: برای این ساختمان هم تنها یک نفر در مزایده شکرت کرده است، با این حال هرکسی در یکی دو روز آینده متقاضی است و مبلغ بالاتری تری برای مزایه پیشنهاد بدهد مشکلی نداریم و ساختمان را به او می دهیم.

به گزارش رودآور، با توجه به اسناد ارائه شده، مزایده برگزار شده معتبر است، اما از آنجا که شهر کوچک است متولیان امر می توانستند برای این گونه مزایده ها لااقل یک بنر در سطح شهر هم هرچند طبق آیین نامه نیست نصب کنند، تا شبه ای برای افراد ایجاد نشود.

زنگنه

انتهای پیام/

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان