آخرین اخبار

23. آذر 1398 - 1:05   |   کد مطلب: 37065
سرپرست هلال احمر تویسرکان از برگزاری دوره آموزشی پای درس ماه ویژه مدیران و مربیان مدارس دارای کانون دانش آموزی هلال احمر مدیران و مربیان مهد کودک های این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ صبح امروز دوره آموزشی پای درس ماه ویژه مدیران و مربیان مدارس دارای کانون دانش آموزی هلال احمر مدیران و مربیان مهدکودک های دارای کانون غنچه های هلال احمر تویسرکان در محل سالن آموزش و پرورش برگزار شد.

«حسین ترکاشوند» سرپرست هلال احمر تویسرکان در حاشیه این مراسم به خبرنگار رودآور؛ گفت: در این دوره آموزشی، آشنایی مدیران و مربیان با نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر همچنین چند سر فصل عملی امدادی آموزش داده شد.

«مریم زبده» مسئول امور جوانان هلال احمر تویسرکان هم به خبرنگار رودآور گفت: در این کارگاه یک روزه که با عنوان پای درس ماه برگزار شد، به عنوان ضمن خدمت  هشت ساعته برای مدیران ومربیان محسوب می شود.
وی اظهار کرد: آشنایی با تاریخچه تشکیل صلیب سرخ و هلال احمر، آشنایی با اصول و اهداف و ساختار کلی هلال احمر و سازمان جوانان و طرح های شاخص به ویژه طرح ملی دادرس، آموزش یکی از مهارت های امداد و کمک های اولیه و آموزش نحوه رفتار و ارتباط مناسب با کودکان و نوجوانان را به عنوان سرفصل های این دوره برشمرد.
درپایان با اهدا جعبه کمک‌های اولیه از زحمات مدیران و مربیان سال گذشته تقدیر شد.
زنگنه 

انتهای پیام/

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان