آخرین اخبار

22. دى 1398 - 8:51   |   کد مطلب: 37325
به تازگی نام بیمارستان جدید تویسرکان، یک بلوار و یک مدرسه در این شهرستان به نام سردار شهید سلیمانی مزین شد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ سیزدهم دی ماه جاری بود که به دنبال حمله ناجوانمردانه و تروریستی امریکای جنایتکار، سردار دل ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی و 9 تن از همراهانش به شهادت رسیدند.

پس از آن تشییع میلیونی پیکرهای مطهر شهدا و حضور مردم در مراسم های گرامیداشت آن مجاهدان در راه خدا با رویکرد قدردانی از خدمات صادقانه و مخلصانه سید الشهدای مقاومت، این روزها از هر گوشه و کناری در ایران اسلامی شاهد تغییر نام میادین، مدارس و دیگر امکان عمومی به نام شهید قاسم سلیمانی هستیم.

و این گونه اقشار مختلف مردم و مسئولان می خواهند نام شهید سلیمانی نه تنها در دل ها نقش ببندد، بلکه برای نسل های آینده هم این مهم تأکید می شود که این نام گذاری ها، نشانگر دل بستگی ایرانیان به سپاه و شهدای مقاومت است.

در شهرستان تویسرکان نیز نام یکی از مدارس به نام شهید سلیمانی تغییر یافت. در این باره «جواد اسدبیگی» گفت: به پاس مجاهدت های سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نام آموزشگاه میدان فرشید رابه نام این شهید بزرگوار که محبوب دل هاست نام گذاری می شود.

وی ابراز امیدواری کرد: که دانش آموزان قدردان مجاهدت های این شهید عزیز باشند.

همچنین به پیشنهاد محمدمهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی بیمارستان جدید تویسرکان با تصمیم مسئولان مرتبط اجرایی و مدیریتی در جلسه ای که در دفتر امام جمعه تشهرستان برگزار شد،  به نام سردار شهید "قاسم سلیمانی" تغییر نام داد.

«مسعود حمیدیان» عضو شورای شهر تویسرکان نیز در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ از تغییر نام بلوار ورودی شهر تویسرکان به نام نامی سردار دل ها خبر داد و گفت: شورای این شهر جلسه ای با حضور امام جمعه ترتیب دادند که در آن با پیشنهاد شورا مبنی بر نامگذاری ورودی شهر تویسرکان از سمت تونل ولایت تا میدان جانبازان به نام سردار شهید قاسم سلیمانی موافقت شد.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان