آخرین اخبار

30. بهمن 1398 - 7:24   |   کد مطلب: 37637
مردم تویسرکان به کاندیدایی رأی می دهند که با آنان صادق باشد، به جای فرافکنی نسبت به کاندیدای رقیب، برنامه های خود را ارائه دهد و با توجه به مشکل بیکاری، برنامه ای کلان، جامع و قابل اجرا داشته باشد و مهمتر آن که در صورت جلب آراء مردم، شجاعانه با روحیه استکبارستیزی برعملکرد صحیح قانون برای حخظ منافع ملی عمل کند.

به گزارش خبرنگار رودآور، دوم اسفند ماه سال جاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در کشور برگزار می شود و اما بی تردید مطالبات مردم از کاندیدایی که قرار است بر روی صندلی بهارستان بشنید بسیار است.

به میان مردم تویسرکان رفتیم تا از نزدیک مطالبات آنات را جویا شویم.

انتخابات برای همه/ همدیگر را متهم نکنیم!

الوندی یکی از شهروندان تویسرکانی در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: انتخابات نقطه عطفی برای جلوه گری شور و نشاط سیاسی، وحدت ملی و فراگیر شدن عزم و اراده ها در مسیر توسعه کشور است.

وی اظهار کرد: اقشار مختلف مردم در جایگاه های مختلف از دیدگاه ها، تفکرات و سلایق متفاوتی برخوردار هستند و دریافت های متفاوتی از مسائل مختلف دارند و به دلیل همین تفاوت ها نباید میدان رقابت سالم و آگاهانه را به میدان تهمت زدن به دیگر افراد جامعه و طرفداران نامزدهای دیگر تبدیل کنیم.

الوندی با بیان اینکه مهمتر از موفقیت ها و ناکامی های انتخاباتی، اصل برگزاری پرشور انتخابات است که راه را برای توسعه همه جانبه کشور هموار می کند، افزود: حضور در انتخابات حق همه مردم با تفکرات و اندیشه های مختلف است و انتخاب نامزد دلخواه به صورت آزاد هم از اصولی ترین حقوق مردم به شمار می رود.

وی تأکید کرد: باید در این مسیر تحقیق، مطالعه، تحلیل و بررسی کنیم و تبلیغات آگاهانه و هدفمند داشته باشیم و از راه های قانونی از نامزد مورد نظر خود حمایت کنیم اما همدیگر را متهم نکنیم!، مهمتر آن که از کاندیداها انتظار داریم که به ارائه برنامه خود بپردازند و حامیان خود را هم دعوت به همین رفتار کنند نه اینکه با ایجاد حواشی دنبال جمع آوری رأی باشند.

نماینده باید دلسوز مردم باشد

الوندی یکی از تاکسیداران تویسرکان هم در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: از کاندیدایی که فردا روزی نماینده شهرستان می شود می خواخم دلسوز مردم باشد و تنها به صندلی مجلس برای رسیدن به قدرت خود فکر نکند، همین دلسوز بودن یعنی اندیشیدن به مشکلات مردم.

وی تأکید کرد: کاندیدایی که به فکر مردم است، خود را وام دار جریان خاص و طبقه اشراف جامعه نمی کندف بلکه با برنامه های جامع به فکر حل مشکلات مردم است.

حل مشکل بیکاری خواسته تویسرکانی ها از یک نماینده

خانم سوری یکی از شهروندان تویسرکانی دیگر هم در گفت و گو با خبرنگار رودآور، اظهار کرد: برنامه ریزی برای ایجاد فرصت های اشتغالزایی در سطح کلان کشوری با تصویب قوانین اثرگذار در حوزه اقتصاد، مهمترین مطالبه من و افرادی است که با آنان ارتباط دارم.

وی تصریح کرد: دلیل عمده کاهش 30 هزار نفری جمعیت تویسرکان نسبت به اوایل انقلاب بیشتر به دلیل مهاجرت مردم این دیار است که آن هم نشأت گرفته از عدم وجود شرایط و بستری مناسب برای کسب درآمد است.

پیگیری برای جذب بودجه با رویکرد عمرانی 

زنگنه یکی از دانشجویان تویسرکان هم به خبرنگار رودآور، گفت: در سه چهار سال اخیر پیشرفت های خوبی در حوزه راه ها، برخی صنایع تولیدی، بهداشت و درمان و توجه به گردوی تویسرکان به عنوان محصولی اقتصادی برای این شهرستان شده است، تا جایی که ما توانستیم قطب تولید داروی غرب کشور شویم و از سویی منحصر به فردترین نهالستان تولید گردوی گواهی شده در خاورمیانه را از آن خود کنیم.

وی تأکید کرد: با این وجود، به دلیل مشکلات ریشه ای بسیار برجای مانده از سالیان دور در تویسرکان، نیاز به پیگیری های مستمر و شبانه روزی یک نماینده برای جذب اعتبارات عمرانی و کشاورزی داریم.

این دانشجوی تویسرکانی افزود: به دلیل کاستی های برخی مسئولان در سالیان گذشته عمده بخش های تویسرکان از منطقه محروم بودن خارج شده و شهرستان ما نمی تواند از بودجه های ملی که برای مناطق محروم در نظر گرفته می شود استفاده کند از این رو از کاندیداها می خواهیم در صورتی هر کدام نماینده شدند این پیگیر مسئله محرومیت تویسرکان باشند.

زنگنه ادامه داد: من به عنوان یک دانشجو از نماینده انتظار دارم درباره مسائل کلان کشوری و منافع ملی به ویژه عدم مذاکره با امریکا شفاف نظر خود را اعلام کند و در یک کلام  که شجاعانه با روحیه استکبارستیزی  برعملکرد صحیح قانون برای حخظ منافع ملی عمل کند.

شور و نشاط انتخاباتی در تویسرکان
به گزارش رودآور؛ به گفته الوندی یگی از همشهریان تویسرکانی، این شهرستان در آستانه برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، فضای انتخاباتی و شور و نشاط سیاسی به خود گرفته و این روزها و شب ها محفل های متنوع انتخاباتی گرم شده است.
خیابان اصلی شهر در تسلط کامل ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی است و حضور پر رنگ بانوان دوشادوش مردان در ستادهای انتخاباتی به چشم می خورد.
شور و اشتیاق جوانان و حتی بخش قابل توجهی از نوجوانان در فعالیت های انتخاباتی تویسرکان جالب توجه است و تا اینجای کار قانونمندی طرفداران نامزدهای انتخاباتی در نصب پوسترهای تبلیغاتی در محل های از پیش تعیین شده، قابل تحسین است.

امید آن که هر یک از کاندیداهایی که امروز خود را خادم مردم معرفی می کنند، در صورت تصاحب کرسی از بهارستان به وعده هایی که این روزها به مردم می دهند عمل کنند و مطالبات به حق مردمی را پاسخ دهند.

زنگنه 

انتهای پیام/ز

 

 

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان