آخرین اخبار

1. اسفند 1398 - 16:06   |   کد مطلب: 37658
دادستان استان همدان گفت: اگر پس از بررسی اقدام کارمند فرمانداری تویسرکان یا هر مقام مسئول دیگر (اینکه گفته شده به فلان کاندیدا رأی بدهید، اعتبار اضافه می شود) صحت داشته باشد، فعلش مصداق تهدید است و جرم محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ روز گذشته خبری با عنوان "پشت پرده ها را فاش کنید/ کدام کارمند فرمانداری دهیاران را تهدید کرده به فلان کاندیدا رأی بدهند؟" در سایت خبری رودآور منتشر شد، در آن خبر آمده که  در یک حرکت انقلابی فرماندار تویسرکان از برخی کارمندان آن اداره که گوشی تلفن را برداشته و به دهیاران گفته اند که اگر شما به فلان شخص رأی بدهید، اعتبار عمرانی روستایتان را اضافه می کنیم، گلایه کرده و مقابلشان ایستاده، حال مردم می خواهند تا فرماندار این عده را به آنان معرفی کند.

این قول صریح فرماندار تویسرکان آن هم در جلسه ای رسمی و در شورای اداری شهرستان حاکی از آن است که مطالب گفته شده به واقعیت  نزدیک است.

به دنبال انتشار این خبر بود که گلایه مندی مردم تویسرکان به اوج رسید تا جایی که در شهر زمزمه هایی به گوش می رسد که آیا نباید با این کارمند خاطی برخورد قانونی و قاطعانه ای شود؟ حتی در پیام های ارسالی از سوی مخاطبین سایت شاهد هستیم که مردم تویسرکان خواستار اخراج این کارمند از فرمانداری شهرستان هستند.ضمن آن که آیا آن کاندیدایی که این گونه به فکر جلب آراء مردم است، در صورت نماینده شدن با مردم صادقانه برخورد می کند یا وام دار این دست افراد حامی می شود که این گونه از او حمایت می کنند؟! آیا فعل کارمند فرمانداری تویسرکان جرم است یا خیر؟

* اقدام کارمند فرمانداری تویسرکان برای جلب آراء به نفع یک کاندیدا جرم است

در این زمینه «حسن خانجانی» دادستان عمومی و انقلاب استان همدان در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ با جرم دانستن حرکت و رفتار کارمند فرمانداری تویسرکان در صورت تأیید و اثبات ماجرا، گفت: اگر پس از تحقیقات از سوی مراجع ذی صلاح مشخص شود کارمند فرمانداری تویسرکان و یا یا هر مقام مسئول دیگری چنین اقدامی انجام داده باشد، باید با او برخورد شود.

وی اظهار کرد: این بدان معناست پس از بررسی ها همه چیز روشن می شود و اگر جملات کارمند فرمانداری صحت داشته و آن گونه که گفته شده رفتار کرده باشد، فعلش مصداق تهدید است و جرم محسوب می شود.

*با تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی پس از پایان مهلت قانونی تبلیغات برخورد می شود

دادستان عمومی و انقلاب استان همدان در ادامه به تبلیغات برخی کاندیداها در مهلت غیر مجاز در فضای مجازی هم اشاره کرد و افزود: تبلیغات به هر شکلی که باشد از انتشار بیانیه گرفته تا عکس و مطلب در فضای مجازی آن هم در زمانی که مهلت قانونی تبلیغات به پاین رسیده همچون فضای حقیقی است و جرم محسوب می شود.
خانجانی تصریح کرد: بدین ترتیب با تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی پس از پایان مهلت قانونی تبلیغات قاطعانه برخورد می شود.

رودآور: سوال مردم تویسرکان: آیا کاندیداهایی که از هم اینک رفتارغیرقانونی از خود نشان می دهند، در صورت نماینده شدن می توانند قوانینی به نفع مردم وضع کنند؟!

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان