آخرین اخبار

8. اسفند 1398 - 16:19   |   کد مطلب: 37730
این روزها، برخی مدیران مدارس در تویسرکان برای حفظ سلامت دانش آموزان و پیشگیری از بیماری کرونا، آستین های همت خود را برای مقابله با این بیماری بالا زده اند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ با شیوع بیماری کرونا ویروس جدید از اوایل اسفندماه جاری در برخی از استان های کشور از جمله همدان، مدارس نیز به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر این بیماری تعطیل شد.

این روزها مدیران برخی مدارس در تویسرکان از فرصت تعطیل شده استفاده می کنند و با رعایت تمامی نکات بهداشتی و تهیه مواد شوینده و محلول های پاک کننده، مدارس را ضد عفونی می کنند.

توزیع مواد شوینده و ضد عفونی کننده به ارزش 47 میلیون و 250 هزار ریال به منظور گند زدایی، در بین مدارس قلقلرود را می توان بخشی از این فعالیت ها برشمرد.

 دبیرستان نمونه حیقوق نبی، پسرانه شاهد شهید فهمیده و دبستان حاج غفار رسولی از جمله این مدارس است که به همت مسئولان مدرسه گندزدایی شد.

در این باره «میترا خاکسار» مدیر دبستان حاج غفار رسولی تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور، از گندزادیی این مدرسه خبر داد و عنوان کرد: من و یکی دیگر از معلمان داوطلبانه به همراه دو خدمه این مدرسه، آستین ها را برای مقابله ویروس کرونا بالا زدیم.

وی اظهار کرد: تمامی کلاس ها و تجهیزات این مدرسه به ویژه دستگیره ها و میز و صندلی های کلاس اولی ها با محلول های پاک کننده، ضدعفونی شده است.

 مدیر دبستان حاج غفار رسولی تویسرکان افزود: تمام تلاش ما بر این است تا در هنگام ورود دانش آموزان به مدرسه نکات بهداشتی برای حفظ سلامت آنان و پیشگیری از بیماری کرونا به خوبی رعایت شود.

به گزارش رودآور؛ تا امروز بر طبق آمارهای منتشر شده از سوی خبرگزاری های رسمی در مجموع ۲۴۵ نفر به طور قطع به کرونا مبتلا شدند و ۲۶ نفر فوت ناشی از ویروس کرونا در کشور ثبت شده است.

طبق آخرین گزارش‌ها از سوی وزارت بهداشت یک مورد مثبت ویروس کرونا در شهرستان همدان گزارش شده و در دیگر شهرستان های این استان مورد مثبتی از کرونا ویروس ثبت نشده است.

و اما پیشگیری همیشه مقدم بر درمان است و گندزدایی مدارس می تواند یکی از راه های مقابله با شیوع این بیماری در جامعه باشد که این مهم چند روزی است در تعدادی از مدارس تویسرکان توسط مسئولان مدارس محقق شده است.

فاطیما

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان