آخرین اخبار

26. اسفند 1398 - 6:42   |   کد مطلب: 37888
مهربانی یک تویسرکانی در شب عید علیه کرونا؛
مدیر پاساژ الغدیر، اجاره بهای 37 واحد تجاری خود را به کسبه بخشید
مدیر پاساژ الغدیر تویسرکان با توجه به رکود ایجاد شده در کسب و کار به دلیل شیوع کرونا، راه انفاق را در پیش گرفت و اجاره بهای 37 واحد این مجموعه در اسفند ماه را به کسبه بخشید.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ از اواخر بهمن ماه سال جاری تاکنون نزدیک به دو ماه است که بازار و بازاریان به دلیل شیوع کرونا در رکودی بی سابقه به سر می برند.

سال های گذشته در چنین روزهایی نزدیک به عید نوروز، بازار تویسرکان رونقی داشت که لااقل صاحبان کسب و کار متعدد را به دلیل فروش اجناس خود در شب عید خوشحال می کرد، اما مهمان ناخوانده ای به نام کرونا امسال رونق بازار را گرفته است.

تعدادی از کسبه در پرداخت چک های خود مانده و اجناسشان همچنان در مغازه ها موجود اس و به گفته خودشان باد می خورد.به طور قطع کسادی بازار امسال بیشتر از سال های گذشته می تواند برای کسبه مشکل ساز باشد.

برخی کسبه حتی اجاره بهای اسفندماه خود را ندارند و مانده اند در این میان چگونه مایحتاج شب عید خود را فراهم کنند، کرونا هرچند برخی سودجویان اقتصادی و محتکاران را به وسوسه خیانت به ملت برانگیخت، اما در میان این هیاهوها هستند خیرانی در سراسر کشور که تنها قلبشان برای مردم می تپد و با توجه به شرایط موجود و رکودی بازار دست بخشش را پیش گرفته اند.

در تویسرکان به گفته «قاسم سلیمزاده» مسئول اتحادیه پوشاک این شهرستان تویسرکان اجاره بهای مجتمع تجاری الغدیر که شامل 37 مغازه است، توسط مدیر این پاساژ به کسبه بخشیده شد.

سلیمزاده عنوان کرده که این اقدام خداپسندانه توسط مدیریت خیر این مجموعه به علت شیوع کرونا است و او با هماهنگی های انجام شده کرایه اسفند ماه واحد‌های تجاری خود را مورد بخشش قرار داده است.

این خیر نیک اندیش معتقد است و ایمان دارد که کارش تنها برای رضای خدا بوده و بس، از این رو تمایلی نداشت نامش در خبرگزاری ها فاش شود.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ انفاق در راه خدا معامله ای پر سود است که برکات دنیوی و اخروی بسیاری برای آنان که راه بخشش را در پیش گرفته اند رقم می زند.

بر طبق آموزهای قرآنی و دینی آرامش روحی، تقرب به خداوند، تزکیه و طهارت نفسآثار، رحمت و بخشش الهی،  امنیت اجتماعی، جبران و افزایش اموال و پاداش اخروی و فرجام نیک بخشی از برکات انفاق است.

امید آن که هر روز شاهد چنین اعمال شایسته ای در سطح جامعه باشیم تا امید به زندگی را به یکدیگر ببخشیم.

فاطیما

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان