آخرین اخبار

26. اسفند 1398 - 15:17   |   کد مطلب: 37890
ورود طلاب قمی به تویسرکان تکذیب شد و اما باید بدانیم که موج سواری شایعه پراکنان در روزگار کرونایی همسو با بوق چی ها و تبلیغات سوء دشمنان در این جنگ بیولوژیکی، بیشتر از همیشه به فضای مجازی کشیده شده و شایعه پراکنان همچون محتکران تجهیزات پزشکی بر طبل رسوایی خود می کوبند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ گاهی رخ می دهد که افراد سودجو حتی از ناراحتی و بیماری دیگران خوشحال می شوند و سود خود را در زیان رساندن به  دیگران می بینند، مصداق بارز این کلام، همان محتکران تجهیزات پزشکی هستند که این روزها نان خود را با خون کردن دل مردم می خورند.

تنها محتکران را نباید خائنین سلامت نامید بلکه آن دست از شایعه پراکنان و دروغ پردازان به ویژه در فیک نیوزهای فضای مجازی هم می توانند در شمار این خائنین به حساب بیایند.آنانی که با ایجاد بی اعتمادی، ناامیدی، استرس و ترس غیرمعمول در جامعه افکار عموم را خدشه دار می کنند نیز  جزئی از خائنین سلامت هستند که پشت به مردم و رو به دنیاپرستی از هیچ گونه انتشار شایعه و دروغ دست برنمی دارند و نمکی می شوند بر زخم کرونا.

این شایعه پراکنان در همه جای کشور می توانند باشند از جمله در تویسرکان.

*ورود طلاب قمی به تویسرکان تکذیب شد

به تازگی مطلع شدیم برخی سودجویان افکار عمومی حتی نسبت به یک خودروی ون که در حال ورود به شهرستان تویسرکان بوده با شایعه پراکنی مدعی شدند که آن خودرو متعلق به حوزه علمیه هست و تعدادی از روحانیون و طلاب قمی را به تویسرکان آورده است.

به دنبال آن بر آن شدیم تا چند و چون ماجرا را پیگیر شویم؟ واقعیت چیست؟ آیا تعدا زیادی روحانی به تویسرکان آمده اند؟

در این باره «محمدصابر سوری» مسئول بسیج طلاب و روحانیون تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور، با رد قوی شایعه ورود مسافران روحانی از قم به تویسرکان، گفت: چنین مطلبی به هیچ عنوان صحت ندارد.

وی اظهار کرد: تصویر منتشر شده از یک خودروی ون که برخی در فضای مجازی مدعی اند که حامل طلاب بوده، در واقع تصویری متعلق به یک هفته پیش است و مسافران آن به هیچ عنوان طلبه نبودند.

موج سواری شایعه پراکنان در کنار محتکران و در روزگار کرونایی همسو با بوق چی های دشمنان

 مسئول بسیج طلاب و روحانیون تویسرکان افزود: به عنوان یک طلبه از مردم تقاضا دارم که به این شایعات توجه نکنند، چرا که دشمن می خواهد با تبلیغات رسانه ای گسترده در این هیاهوی شیوع کرونا بر بی اعتماد کردن مردم نسبت به اقشار مختلف بیافزاید و تفرقه انگیزی کند.

سوری تصریح کرد: این روزها زمانی نیست که هرکه بیاید و از آب گل آلود شده با جنگ بیولوژیکی، با شایعات هم بر طبل تخریب ها و دروغ های دشمنان بکوبد و با آنان همراهی کند.

وی عنوان کرد: امروز همه ما هر کدام وظیفه ای داریم تا در کنار یکدیگر به یاری مراکز درمانی و بهداشتی بپردازیم، یکی می تواند با در خانه ماندن زنجیره شیوع ویروس کرونا را قطع کند و دیگری با بخشیدن کرایه و یا تهیه تجهیزات پزشکی.

*اعلام آمادگی طلاب بسیجی برای حضور در خط مقدم جنگ بیولوژیکی به نام کرونا

مسئول بسیج طلاب و روحانیون تویسرکان ادامه داد: و اما ما به عنوان طلاب تویسرکانی اعلام آمادگی کردیم تا نیروهایمان را البته با فراگرفتن آموزش های لازم در اختیار مرکز بهداشت برای حضور در خط مقدم این جنگ قرار دهیم.

سوری تأکید کرد: مردم تویسرکان بدانند که ما تا ریشه کن کردن ویروس کرونا در کنارشان هستیم.

به گزارش رودآور؛ تا ظهر امروز دوشنبه 26 اسفندماه طبق آمار ارائه شده از سوی وزارت بهداشت، 14 هزار و 991 بیمار مبتلا به کرونا شناسایی شدند که از این تعداد 131 بیمار مربوط به استان همدان است.

کرونا همچنان جولان می دهد و اما می توان با رعایت نکات بهداشتی و توجه به توصیه های مدافعان سلامت، با وحدتی همیشگی دست خائنین سلامت را هم کوتاه کرده و زمینه نابودی کرونا را زودتر فراهم سازیم.

فاطیما

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان