آخرین اخبار

29. اسفند 1398 - 20:26   |   کد مطلب: 37919
روزگار کرونایی سخت می گذرد، اما این بسیجیان هستند که برای خدمت رسانی به مردم پای کرده آمده اند، از یک طرف بین نیازمندان سبد غذایی توزیع می کنند و از طرفی دیگر معابر و امکان عمومی را به منظور مبارزه با شیوع کرونا ضدعفونی می کنند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ امروز بسیج و سپاه همگام با سایر ارگان ها برای خدمت رسانی به مردم به منظور ریشه کنی کرونا به میدان عمل آمده است.گروه های مختلف بسیجی از پایگاه های مقاومت آستین های همت خود را بالا زده اند و هدفشان یکی است؛ شکست کرونا.

«مجید محمدظاهری» فرمانده پایگاه محمدرسول الله سرابی تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ از فعالیت های جهادی این گروه در روزهای پایانی سال خبر داد و گفت: یکی از فعالیت های ما که در طول سال هم انجام می شود تهیه سبد غذایی برای نیازمندان است.

*توزیع 60 سبد غذایی بین نیازمندان توسط بسیجیان

وی اظهار کرد: بنابراین با کمک خیران منطقه سرابی توانستیم 60 سبد غذایی به ارزش 15 میلیون تومان تهیه و بین نیازمندان با رویکرد تأمین محیتاج شب عید آنان توزیع کنیم.

فرمانده پایگاه محمدرسول الله سرابی تویسرکان به فعالیت های گروه جهادی این پایگاه برای مبارزه با کرونا هم اشاره کرد و افزود: نزدیک به یک هفته می شود که ضدعفونی مکان های پرتردد و معابر عمومی توسط این گروه به طور مرتب انجام می شود.

محمدظاهری با بیان اینکه در این گروه جهادی ۲۰ نفر از اعضای بسیج فعالیت دارند، تصریح کرد: فعالیت های ما تا پایان ریشه کن شدن ویروس نحس کرونا ادامه دارد.

*حمایت قاطع فرماندار تویسرکان از فعالیت های جهادی بسیجیان

«سید رسول حسینی» فرماندار تویسرکان هم در بازدید از فعالیت های گروه جهادی در زمینه  توزیع رایگان اقلام بهداشتی در روزهای کرونایی، گفت: از هیچ کوششی برای حمایت از اقدامات گروه های مردمی و پشتیبانی آن ها دریغ نخواهیم کرد.

وی عنوان کرد: بی تردید از تمامی فعالیت های این نوجوانان و جوانان برای مبارزه با کرونا حمایت می کنیم و در کنار آنان هستیم.

فاطیما

انتهای پیام/

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان