آخرین اخبار

16. فروردين 1399 - 0:32   |   کد مطلب: 37951
فرمانده حوزه المهدی(عج) تویسرکان از فعالیت سه کارگاه کوچک خانگی برای تهیه ماسک توسط بسیجیان این شهرستان خبر و گفت: بسیج به عنوان طلایه دار عرصه های جهادی در جهاد سلامت برای خدمت رسانی به مردم پای کار آمده است.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ در روزگار کرونایی، هر روز که می گذرد با صحنه هایی از همدلی، مهر و محبت همشهریانمان بیشتر از پیش روبرو می شویم.
 اینجا ایران است، مهد تمدن و اینجا تویسرکان با سابقه فرهنگی و اجتماعی بالای خود.هر کسی برای مبارزه با کرونا گوشه ای از کار را گرفته است و این بسیجیان در حوزه ها و پایگاه های مقاومت هستند که فعالانه پا به عرصه خدمت رسانی گذاشته اند گاهی آستین های همت شان را برای دوخت ماسک بالا می زنند و گاهی دیگر شبانه به ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی  وارائه آموزش های چهره به چهره می پردازند.
«حامد ترکاشوند» فرمانده حوزه المهدی(عج) در گفت و گو با خبرنگار  رودآور؛ از فعالیت های پایگاه های تابعه این حوزه می گوید، آنجا که بسیجیان را به عنوان نوک پیکان مبارزه با کرونا معرفی می کند.
وی در این باره عنوان کرد: در جلسه قرارگاه پدافند زیستی تصمیم گرفته شد پیرو منویات رهبر انقلاب در تاکید به بسیج همگانی برای مقابله با کرونا و نامگذاری سال به نام جهش تولید، اقدامات خود را گسترش داده و علاوه بر فعالیت های قبلی در عرصه های پایش سلامت، محلول پاشی و توزیع محلول ضدعفونی کننده، فضای مجازی و توزیع ماسک، به آموزش های چهره به چهره و  تهیه وتولید بخشی هرچند کوچک از مایحتاج مردم در حوزه اقلام بهداشتی نیز ورود کنیم.
فرمانده حوزه المهدی(عج) با اشاره به فعالیت نیروهای داوطلب بسیجی برای تهیه ماسک، تصریح کرد: در این روزها به همت نیروهای بسیجی جهادی توانستیم سه کارگاه خانگی کوچک برای تولید ماسک راه اندازی کنیم.
ترکاشوند افزود: در صورت تأمین مواد مورد نیاز اولیه می توانیم روزانه تعداد قابل توجهی ماسک، گان و یا دستکش تهیه و در اختیار مردم قرار دهیم و این مهم به طور قطع با کمک خیران و همراهی آنان بهتر محقق می شود.
وی همچنین از توزیع محلول ضدعفونی وم حلول پاشی در بیش از 15 محله شهر از جمله  سرابی، مرکز شهر، شهرک قائم(عج) و محله جولستان توسط گروه های جهادی پایگاه های مقاومت بسیج به صورت مستمر خبر داد.
فاطیما
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان