آخرین اخبار

21. ارديبهشت 1399 - 0:50   |   کد مطلب: 38245
عمل به منویات رهبری همیشه سرلوحه کار بسیج بوده و هست، این روزها که مردم به ویژه اقشار آسیب پذیر جامعه با چالش جدی ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کنند، بسیج با کمک خیران دست به اجرای طرح کمک مؤمنانه زده اند تا جایی که 387 بسته معیشتی بین محرمان منطقه خرمرود و شهرهای سرکان و فرسفج توزیع شد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ در روزهای اخیر با توجه به ماه مبارک رمضان رزمایش مواسات و کمک به هم نوع وارد مرحله  دیگری از خدمت رسانی به نیازمندان به ویژه اقشار کم برخودردارشده است و تعداد قابل توجهی از خانواده هایی که به واسطه شیوع کرونا متضرر شده اند با بهره مندی از کمک های خیران نیک اندیش تا حدودی زندگی خود را می گذارنند.
گرچه هنوز تا قله و مقصد اهداف از پیش تعیین شده رزمایش مواسات یعنی برطرف شدن مشکلات معیشتی نیازمندان فاصله داریم، اما این کمک ها، همدلی را به ارمغان آورده و نوید بخش روزهای یک دلی می تواند باشد.
در اجرای رزمایش گسترده کمک به محرومان، حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج پیش قدم شده اند تا جایی که این روزها شاهد توزیع  67 بسته معیشتی به ارزش 15 میلیون و 500 هزار تومان توسط حوزه مقاومت شهید باهنر و خیران شهر فرسفج بودیم.
همچنین «سید یزدان میرجمالی» فرمانده حوزه شهید بهشتی در اجرای رزمایش کمک مؤمنانه به خبرنگار رودآور؛ گفت: در ایام پر برکت رمضان و ولادت کریم آل محمد(ص) ۴۰ سبد غذایی همراه با پک بهداشتی توسط خیران تهیه که با همکاری گروه جهادی شهید مسلم جمور حوزه شهید بهشتی بین نیازمندان منطقه خرمرود توزیع شد.
وی عنوان کرد: در روزگار کرونایی و درماه مبارک رمضان بیش از پیش باید به یاد محرومان و خانواده های آسیب دیده از کرونا بود، چرا که چشم امید آنان بعداز خداوند به دستان پر مهر مردم است.
«مهدی فرزان» فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید مطهری هم در گفت وگو با خبرنگار رودآور؛ از تهیه و توزیع ۸۰ بسته معیشتی در شهر سرکان خبر داد و گفت: همت خیران برای کمک به نیازمندان این شهر ستودنی است.
وی اظهار کرد: این روزها وحدت بسیجیان و خیران بیش از همیشه به چشم می خورد، آنان در لبیک به ندای رهبر انقلاب به میدان عمل آمده و کمر همت بسته اند.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید مطهری افزود: در این روزها بسته های حمایتی با کمک خیران شهر سرکان، پایگاه ابوذر حوزه مقاومت بسیج شهید مطهری و گروه جهادی منتظران قائم تهیه و بین نیازمندان توزیع می شود.
فرزان ارزش هربسته معیشتی را در حدود ۳۵۰ هزار تومان و ارزش کلی آن را بیش از ۲۵ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: در ابتدای رمضان نیز ۲۰۰ بسته حمایتی تهیه و بین نیازمندان شهر سرکان توزیع شد.
وی عنوان کرد:عمل به منویات رهبری همیشه سرلوحه کار بسیج بوده و هست و اکنون هم که مردم به ویژه اقشار آسیب پذیر جامعه با چالش جدی ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کنند، بسیج با کمک خیران دست به اجرای طرح کمک مؤمنانه زده است. 
به گزارش خبرنگار رودآور؛ امید آنکه روز به روز بر کمک خیران افزوده شود و کمک ها تنها منتهی ماه مبارک رمضان نشود و تا نابودی کرونا همه بتوانیم دست در دست یکدیگردر کنار خانواده هایی نیازمندان باشیم چه قشر مستضعف جامعه و چه خانواد هایی که کسب و کارشان به دلیل شیوع کرونا متضرر شده است و درآمدی این روزها ندارند.
زنگنه 
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان