آخرین اخبار

23. ارديبهشت 1399 - 0:18   |   کد مطلب: 38257
تجمعات عادی هیئت‌های مذهبی گرچه با شیوع کرونا تعطیل شده، با این وجود پرچمشان همیشه در کمک به مردم بالاست، تا جایی که یک هیئت در تویسرکان با روحیه ای جهادگرانه، بسیجی وارانه و تفکری بر گرفته از کار گروهی و منشی علوی به توزیع روزانه 500 پرس افطاری گرم بین نیازمندان پرداخته است.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ به دلیل شیوع کرونا تجمعات هیئت های مذهبی تعطیل شده است.اما آنان دست از خدمت رسانی با تفکر کار گروهی و با رعایت تمام نکات بهداشتی، هیئتی وارانه و یا علی گویان در خدمت به مردم کمر همت بستند.روزی معابر و امکان عمومی را ضد عفونی کردند و روز دیگر به توزیع بسته های حمایتی و بهداشتی بین نیازمندان پرداختند.حتی برخی از هیئت ها در تولید ماسک نیز به میدان عمل آمدند و پیشقدم شدند.

و اما سال های گذشته رمضان که می شد، هیئت های مذهبی رنگ و بوی ویژه ای داشتند از برپایی محافل و مجالس قرآنی گرفته تا افطاری دادن های جمعی.اما به دلیل شیوع کرونا در رمضان سال جاری این نیروهای هیئتی با بهره گیری از شبکه های مجازی فعالیت های مذهبی خود را ادامه دادند.

ماجرای فعالیت های مستمر هیئتی ها به اینجا ختم نمی شود، تا جایی که یک هیئت در تویسرکان با روحیه ای جهادگرانه، بسیجی وارانه و تفکری بر گرفته از کار گروهی و منشی علوی به توزیع روزانه 500 پرس افطاری گرم بین نیازمندان پرداخته است.

در این باره «منصور جلیلوند» فرمانده پایگاه باب الحوائج و مسئول  هیئت بیت العباس تویسرکان در گفت و گو با خبرنگاررودآور، گفت: کار هیئت در خدمت به مردم هیچ گاه تمام نمی شود به ویژه در این روزهای کرونایی.

وی اظهار کرد: از این رو در راستای منویات رهبر انقلاب هیئت بیت الباس(ع) با برپایی آشپزخانه مهدوی هر شب تعداد 500 پرس غذای گرم طبخ و  به عنوان  اطعام مهدوی بین مردم به ویژه روستاهای محروم توزیع می کند.
مسئول هیئت بیت العباس با بیان اینکه تمام هزینه های این مواد اولیه را کمیته امداد امام_خمینی(ره) تویسرکان و  خیران متقبل شده اند، افزود: با صلاح دید این نهاد غذاهای طبخ شده هر شب بین تمام اهالی یک روستا توزیع می شود و این برنامه تا پایان رمضان ادامه دارد.

به گزارش رودآور؛ برای گرم کردن اجاق خانه های محرومان و یا آنانی که این روزها به دلیل شیوع کرونا درآمدی برای تهیه نان شب ندارند، تنها یک همت و اراده نیاز است، اینکه در این روزها به ویژه در شب های قدر یا علی گویان دست بر زانوی های خود بگذاریم و سیره علوی یعنی کمک به مستضعفان را در برنامه هایمان قرار دهیم.حتی با اعطای یک قرص نان به یک محروم.

زنگنه

انتهای پیام/ز

 

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان