آخرین اخبار

19. تير 1399 - 0:57   |   کد مطلب: 38531
دوازدهم تیر ماه جاری طی نامه ای با قید فوریت از سوی استانداری همدان به فرمانداران شهرستان های این استان، برگزاری هر گونه مراسم جمعی تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شد، با این حال همچنان گویا این ابلاغیه به دست فرماندار ملایری تویسرکان نرسیده و این روزها شاهد برگزاری مراسم های عروسی در سطح شهرستان هستیم!

به گزارش خبرنگار رودآور، 12 تیرماه جاری نامه ای با قید فوریت برای فرمانداران شهرستان های استان همدان ارسال می شود، نامه ای که در آن برای جلوگیری از شیوع گسترده کرونا، اعلام ممنوعیت برگزاری هر گونه تجمعی از جمله مراسم عروسی و عزا در آن دیده می شود.

در این نامه آمده است که؛ «احتراماً به استحضار می رساند با عنایت به شیوع کرونا در استان برگزاری هرگونه مراسم عروسی، عزا، تجمعات در آرامستان ها و نمازهای جمعه و جماعات تا اطلاع ثانوی ممنوع می باشد.خواهشمند است دستور فرمایید با قید فوریت اقدام لازم معمول گردد.»

و امروز 18 تیرماه است، 6 روز از ابلاغ این نامه می گذرد و اما روزهایی پر کرونا برای #تویسرکانی ها، تا جایی که «سید ابراهیم طواف زاده» مدیر شبکه بهداشت و درمان تویسرکان، گفته که تعداد فوتی های کرونا مثبت قطعی در شهرستان به 10 نفر و فوتی های مشکوک به کرونا 36 نفر رسیده است.

وی همچنین عنوان کرده؛ متأسفانه تنها در یک روز یعنی، هجدهم تیرماه، 16 نفر مرتبط با کرونا ویروس در بیمارستان ولیعصر(عج) بستری هستند.

با این حال در طول هفته گذشته مراسم عروسی متعدد در سطح شهرستان تویسرکان حتی تا ساعت 2 بامداد با تجمع بالا و ارگ و ... برگزار شده است و حتی امشب نیز بنا بر اخبار موثق و تصاویری ارسالی از مخاطبان رودآور این عروسی ها ادامه دارد.

به گزارش رودآور؛ در روزهای سخت کرونایی هستیم، کرونا؛ تهدیدی بزرگ برای جان خانواده همه ما حتی کودکان به شمار می رود، بی تردید برگزاری هر گونه تجمعی به شیوع این ویروس منحوس کمک می کند.

آیا برگزاری هر مراسمی با رنگ و بوی جمعی تهدید علیه سلامت همشهریانمان نیست؟ قضاوت با مردم و امید آن که ابلاغیه استانداری همدان مبنی بر ممنوعیت برگزاری مراسم های جمعی به دست فرماندار ملایری تویسرکان رسیده باشد.

زنگنه

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان