آخرین اخبار

18. دى 1399 - 10:49   |   کد مطلب: 39301
بزرگترین قدرت نمایی جهانی در ۷۵ سال گذشته برابر امریکا؛
شاخ شیطان در عین الاسد شکسته شد/خروج امریکا از غرب آسیا، سیلی بزرگ بعدی به استکبار
کارشناس مسائل بین الملل با بیان اینکه شاگردان حاج قاسم شاخ شیطان را در عین الاسد شکستند، گفت: موشک باران بزرگترین پایگاه نظامی امریکا در عراق، قدرت نمایی ایرانیان در جنگی الکترونیکی و مختل کردن سیستم پدافند هوایی آنان بود و سیلی بزرگ بعدی جبهه مقاومت به دشمن، خروج شیطان از غرب آسیا است

به گزارش خبرنگار رودآور؛ سال گذشته در چنین روزی حملات موشکی سپاه پاسداران به پایگاه امریکایی عین الاسد در استان الانبار در غرب عراق در ساعت ۰۱:۲۰ دقیقه بامداد یعنی دقیقا زمان به شهادت رسیدن سردار قاسم سلیمانی انجام گرفت و امریکا همچون موش در سوراخ خود مخفی شد و در برابر این اقتدار، پاسخی نتواست بدهد. بسیاری از کارشناسان گفتند که امریکا از بیم قدرت بازدارندگی محور مقاومت به ویژه ایران از واکنش به این حمله خودداری کرده است.

*موشک باران عین الاسد، بزرگترین قدرت نمایی جهانی در ۷۵ گذشته برابر امریکایی ها

در این باره محمود قاسمی کارشناس مسائل بین الملل در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: موشک باران عین الاسد، بزرگترین پایگاه امریکایی در عراق، به دنیا قدرت ایرانیان را نشان داد‌.

وی اظهار کرد: دنیا می داند بعد از جنگ جهانی دوم یعنی در ۷۵ سال گذشته هیج قدرتی نتوانسته بود با اعلام قبلی به پایگاه های امریکایی موشک بزند و این اقدام را با اقتدار انجام دهد، حتی قدرت های بزرگی همچون چین و روسیه.

*شاخ شیطان در عین الاسد شکسته شد/سیلی بزرگ باید خروج کامل امریکا از غرب آسیا باشد

این کارشناس مسایل بین الملل افزود: ایرانیان در عین الاسد شاخ شیطان را شکستند و آن اقدام بسیار بزرگی محسوب می شد، هرچند مقام معظم رهبری فرمودند این سیلی کوچکی بود که به امریکا زدیم، آن سیلی بزرگ خروج کامل امریکا از منطقه غرب آسیا و حوزه خلیج فارس است. *پیروزی ایران مقابل امریکا در نبردی الکترونیکی

قاسمی عنوان کرد: مهمتر از موشک باران عین السد پیروزی ملت ایران در نبرد الکترونیکی بود که علیه امریکایی ها انجام گرفت و بسیار حائز اهمیت است، چرا که امریکا خود را در عرصه هوا و فضا، پدافند هوایی و سیستم های رهگیری و تخصصی موشک برترین قدرت جهان می دانند، اما در این حوزه نیز با شکست کامل مواجه شدند.

وی با اشاره به اینکه ایران توانست در آن نبرد سیستم رهگیری امریکا را مختل کند، تصریح کرد: هر کشوری می تواند موشک بزند، اما اینکه موشک به هدف می خورد یا نه این مسئله مهم است و پر اهمیت تر آن که سیستم پدافندی طرف مقابل تا چه سطحی می تواند از برخورد موشک جلوگیری کند.

*مختل کردن سیستم هوایی امریکا، قدرت نمایی ایرانیان در برابر چشمان جهانیان

این کارشناس مسائل بین الملل کشورمان ادامه داد: بنابراین فرزندان این سرزمین در نقطه ای موشک ها را به هدف زدند که بزرگترین قدرت هوا و فضایی جهان نتوانست جلوی آن بایستد؛ یعنی نتوانست موشک ها رهگیری، منفجر یا منحرف کند.

قاسمی تصریح کرد: بدین ترتیب فرزندان غیور این ملت علاوه بر نشان دادن قدرت موشکی، با مختل کردن سیستم الکترونیکی پدافند هوایی امریکا، قدرت نمایی دیگری را به رخ جهانیان کشیدند.

*حمله به عین الاسد قدرت نمایی شاگردان حاج قاسم در برابر جبهه استکبار بود/غربزده ها به دشمن اجازه دست درازی به سفره ملت می دهند

وی در ادامه با بیان اینکه آن قدرت نمایی جهانی محصول اشاعه تفکر حاج قاسم ها، تهرانی مقدم ها و حاج حسین همدانی ها در بین شاگردان آن هاست، گفت: بارها شاهد بودیم هر زمان که امثال این شهیدان در راس کار قرار گرفتند، توانستیم با تولید داخلی و تسلیحات دفاعی مقتدرانه در برابر جبهه استکبار بایستیم، اما زمانی که برخی افراد غربزده اموری دیگر را به دست گرفتند، قدم به قدم عقب نشینی کرده و دشمن را گستاخ کردند، تا دشمن به خود اجازه دست درازی به سفره ملت دهد و کشور را دچار مشکل کند.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان