آخرین اخبار

18. دى 1399 - 12:12   |   کد مطلب: 39302
امام جمعه تویسرکان گفت: حاج قاسم را باید نمونه بارزی از بنیان مرصوص دانست که به منظور اتحاد و همدلی ملت های آزادیخواه در برابر دنیای کفر، مجاهدانه جان خود را فدا کرد.

به گزارش رودآور؛ همزمان با ایام شهادت سید الشهدای مقاومت، سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی همایش پیاده روی همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی و به همت دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان و با حضور هیئت علمی و تعدادی از دانشجویان این واحد دانشگاهی برگزار شد.

دانشجویان در نهایت با غبارروبی و عطرافشانی مزار دو شهید گمنام آرمیده در این دانشگاه بار دیگر با آرمان های اسلامی _ انقلابی شهدا به ویژه سردار دل ها تجدید پیمان کردند.

*شهید سلیمانی مصداق بارز بنیان مرصوص/اتحاد ملت های آزادیخواه مسیری که حاج قاسم تبیین کرد

در حاشیه این مراسم حجت الاسلام مرتضی موحدی امام جمعه تویسرکان با استناد به آیات کلام الله مجید، گفت: "خداوند كسانى را دوست دارد، كه در راه او پيكار مى كنند، و همچون بنيان مرصوص هستند"، بنابراین می توان عنوان کرد که شهید سلیمانی به دلیل فراهم ساختن شرایطی برای استقامت، همدلی و اتحاد مسلمانان، مصداق بارزی از بنیان مرصوص است.

وی اظهار کرد: این گونه مجاهدان به مانند کوهی استوار تا آخرین لحظات عمر پر برکت و آخرین قطره خون خود، با اعتقادی راسخ در برابر جبهه استکبار ایستاده و حتی بعد از شهادتشان نیز عزت آفرین هستند.

*دنیای استکبار از خون شهید سلیمانی هم در هراس است

امام جمعه تویسرکان افزود: امروز به برکت خون پاک شهدا به ویژه شهدای مقاومت، دنیای استکبار بیش از هر زمان دیگر از قدرت انقلاب اسلامی به هراس افتاده و عقب نشینی کرده است.

حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: آن تشییع باشکوه ملت های آزادیخواه ایران و عراق و مراسم های گسترده در بین کشورهای آزادیخواه نشان داد؛ اخلاص، رفتار و کردار شهید سلیمانی او را محبوب قلوب کرده است. وی عنوان کرد: الگوی ملت های مقاومت امثال حاج قاسم هستند و همه ما نیز باید در مسیر حرکت متعالی شهدا که در امتداد مسیر حسینی است گام برداریم و راه مقاومت را در پیش گیریم.

*همایشی برای تجلیل از سیدالشهدای مقاومت

همچنین مجتبی بابایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان هم به خبرنگار رودآور گفت: با توجه به شیوع کرونا ویروس و محدودیت های مرتبط با آن همایش پیاده روی به صورت نمادین و در راستای گرامیداشت یاد و خاطره سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و ترویج سیره شهدای مقاومت برگزار شد.

وی با بیان اینکه رشادت های غرور آفرین و عزت بخش سید الشهدای مقاومت بر کسی پوشیده نیست، اظهار کرد: عملیات تروریستی و متجاوزانه امریکای جنایتکار با پاسخ قاطع فرزندان مجاهد این ملت روبرو شد.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان