آخرین اخبار

7. اسفند 1399 - 17:32   |   کد مطلب: 39536
با وجود آن که بازرس ویژه استاندار در ستاد مدیریت کرونای استان همدان گفته که وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی در تویسرکان نگران کننده است، اما همچنان ضعف مدیریتی در این زمینه مشهود است، چنانچه می توان این ضعف و عادی انگاری ها را در ازدحام بهشت زهرای این شهر دید.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ امروز پنجنشبه هفتم اسفندماه است، با وجود آن که در حال حاضر سایه وضعیت نارنجی کرونا بر سر تویسرکان گسترده شده، اما آن چنان که باید و شاید پروتکل های بهداشتی و حداقل های شیوه نامه های ستاد ملی مبارزه با کرونا در این شهرستان چه از سوی برخی مسئولان و چه از سوی تعدادی از مردم رعایت نمی شود.

*خیرات کرونا در بهشت زهرای یک شهر!

چنانچه امروز شاهد ازدحام جمعیت در بهشت زهرای این شهر هستیم، فرماندار تویسرکان رئیس ستاد مبارزه با کرونای این شهرستان است.

 جدای از آن که متولیان امر برنامه ای خاص برای فرهنگ سازی به منظور رعایت دستورالعمل های بهداشتی در این شهرستان 103 هزار نفری عملیاتی نکرده اند، ضعف شدید مدیریتی در مواجه با بحران کرونا اینجا مشهود است.

*مدیرانی که مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا را جدی نمی گیرند!

امروز در بهشت زهرای تویسرکان برخی مدیران با خودروهای دولتی حضور داشتند، استفاده شخصی از اموال بیت المال ممنوع است و این موضوع سرجای خودش، حداقل این مدیران قانون خودشان را برای محدودیت های کرونایی رعایت کنند!

دور از انتظار نیست که با این عادی انگاری ها به ویژه از سوی برخی مسئولان، شاهد فوران کرونا در موج چهارم آن در تویسرکان باشیم.

*بازدید میدانی برای نظارت در اجرای پروتکل های بهداشتی یا عکس های یادگاری!

در کانال تلگرامی منتسب به فرمانداری این شهرستان گاه گاهی شاهد انتشار تصاویری از بازدیدهای میدانی فرماندار یا معاونان وی از صنوف مختلف هستیم، بازدید بی اثر چه فایده می تواند داشته باشد، آیا آن تصاویر، قرار است عکس های یادگاری شود؟

 مردم از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در تعدادی از نانوایی ها، فروشگاه ها، مغازه ها، دفاتر خدماتی و باز بودن آموزشگاه های سالن های خصوصی همچنان گلایه مند هستند و از اینکه یک مدیریتی واحد و مناسب با برنامه ای جامع برای کنترل بحران کرونا در تویسرکان نیست درد و دل ها کرده اند.

ناگفته نماند که پیش از این، سردار مهدی فرجی، بازرس ویژه استاندار در ستاد مدیریت کرونای استان همدان گفته بود: طبق سرکشی های صورت گرفته وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی در تویسرکان نگران کننده بوده است.

انتهای پیام/ز

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان