آخرین اخبار

5. فروردين 1400 - 21:15   |   کد مطلب: 39667
در شش، هفت روز نخست تعطیلات نوروز 1400، تویسرکان هم یک جا به تعطیلات رفته و خبری از عرضه برخی مایحتاج مردمی و نظارت بر قیمت ها نیست، مسئولیت ستاد تنظیم بازار بر عهده فرماندار تویسرکان، اداره صمت و سازمان تعزیرات حکومتی است.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ هفت روزی بیشتر از تعطیلات نوروز 1400 در شهرستان کوچک 103 هزار نفری تویسرکان نمی گذرد.شهرستانی که همیشه پای مدیریت دستگاه های اجرایی در آن لنگ می زند.

در شش، هفت روز نخست تعطیلات، گلایه های مردمی بسیاری برای مجموعه خبری رودآور ارسال شد و با وجود آن که فرماندار تویسرکان پیش از آغاز تعطیلات نوروزی گفته بود که "مرغ بیش از نیاز واقعی تویسرکان توزیع شد" اما مردم به عینه مشاهده کردند که در تعطیلات مرغ در این شهر یافت نمی شد و همچنان هم یافت نمی شود، از روغن که دیگر نگوییم که یافتنش دشوار از گل نی شده است!

در این مدت نظارتی که باید بر اصناف می بود نبود و مردم برای تأمین مایحتاج خود درخصوص مرغ، روغن و گوشت با مشکلات بسیار دسته و پنجه نرم کردند و گلایه مند از عدم نظارت بر بازار و قیمت دیگر کالاها.

هرچند که در این مدت برای یک مرتبه اعلام کردند که مرغ توزیع می شود، اما همچنان تنها در شهر تویسرکان بود و مردم فرسفج و سرکان از نبود مرغ گلایه مند.

عابربانک ها هم در روزهای سی ام اسفند 99 و یکم فروردین 1400 آن گونه که مردم گفتند خالی از پول بود!

یتیم خانه تویسرکان گویا در این ایام، یکجا تعطیل شده است. مسئولیت ستاد تنظیم بازار بر عهده فرماندار تویسرکان، اداره صمت و سازمان تعزیرات حکومتی است، اما به نظر اینجا تنها خاکستری از تدبیرهای سوخته بر باد رفته.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان