آخرین اخبار

22. فروردين 1400 - 12:02   |   کد مطلب: 39727
نماینده مردم تویسرکان در مجلس از آغاز عملیات اصلی تعریض پل گزندر خبر داد و گفت: همچنین 10 میلیارد تومان برای روکش آسفالت از تونل ولایت تا سه راه خیرآباد و نیز سه میلیارد تومان به منظور تأمین روشنایی نقطه ای در نقاط حادثه خیز اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار روآور؛ در سال ها قبل به گفته اهالی تویسرکان آن گونه که باید و شاید مسئولان شهرستان اهتمام ویژه ای به زیرساخت های اساسی از جمله راه ها نداشتند تا آن که از سال 92 به بعد با حضور مفتح به عنوان نماینده مردم، در بخش های مختلفی شاهد پیشرفت های بسیاری در این حوزه بودیم، که از جمله آن می توان به ساخت ایستگاه مسافربری در باباکمال تویسرکان اشاره کرد؛ به نحوی که با پیگیری های مستمر و جلسات مکرر مفتح با معاونان وزیر راه و حتی وزیر، او توانست کارشناسان آن حوزه را قانع کند که برای مردم تویسرکان یک ایستگاه مسافربری احداث شود، چرا که ساخت این ایستگاه می تواند در رشد و توسعه شهرستان بسیار تأثیرگذار باشد.

در خصوص محورهای دیگر از جمله دو خطه شدن محورهای تویسرکان ـ جوکار و تویسرکان ـ کنگاور هم که جزء برنامه های راهی مفتح بوده، تاکنون توفیقات خوبی برای مردم این دیار حاصل شده است.

و اما برسیم به پل گزندر تویسرکان که به دلیل غیر ایمن بودن، تصادفات متعددی در این این بخش از مسیر تویسرکان ـ جوکار رخ می داد.با این وجود نماینده مردم تویسرکان به درخواست های مردمی لبیک گفت تا با پیگیری های او عملیات اصلی تعریض پل گزندر به تازگی آغاز شود.

در این باره «محمدمهدی مفتح» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ با اشاره به اینکه یکی از نقاط حادثه خیز محورهای تویسرکان، پل گزندر است، گفت: با پیگیری های بسیار برای ایمن سازی این پلو حتی مطرح شدن موضوع در سفر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان همدان، در حال حاضر عملیات مقدماتی تعریض و ایمن سازی پل انجام و به تازگی اقدامات اجرایی آن آغاز شده است.

وی در ادامه از اختصاص بودجه 10 میلیارد تومانی برای روکش آسفالت از تونل ولایت تا سه راه خیرآباد خبر داد و گفت: همچنین سه میلیارد تومان به منظور تأمین روشنایی نقطه ای در نقاط حادثه خیز اختصاص یافته است.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس بیان اینکه این شهرستان سابق بر این با 18 گردنه برفگیر و 500 کیلومتر مسیر، از ماشین آلات متناسب نیاز برخوردار نبوده، اعلام کرد: به همین منظور با همکاری اداره راه، یک دستگاه لودر صفر به ارزش سه میلیارد تومان و تأمین قطعه گریدر موجود شهرستان با 300 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است.

مفتح تصریح کرد: پیگیر آن هستیم تا یک دستگاه تریلر و یک دستگاه برفروب مورد نیاز شهرستان برای راهداری تویسرکان نیز اختصاص یابد.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان