آخرین اخبار

31. تير 1400 - 21:44   |   کد مطلب: 40087
به دنبال مطالبات مردمی، امام جمعه تویسرکان مهلت دوهفته ای به مسئولان برای جمع آوری معتادین متجاهر داده، او همچنین به نیروی انتظامی گفته که به جای برخورد با مرغدارانی که برای پروار کردن جوجه هایشان به سختی دان از بازار آزاد تهیه می کنند، جلوی قاچاق چوب از شهرستان را بگیرند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ 25 تیرماه جاری امام جمعه تویسرکان در خطبه های نماز جمعه خطاب به مسئولان از افزایش سرقت ها و سلب امنیت مردم در این شهرستان توسط معتادین متجاهر گلایه مند شد و گفت: شورای تأمین چرا تدبیر نمی کند؟! چرا که اگر با این روند پیش برویم، محصولات باغی هم امنیت نخواهند داشت.

پس از این انتقاد صریح و شفاف بود که به تازگی رئیس پیشگیری استان همدان به همراه رئیس مبارزه با مواد مخدر و فرماندهی انتظامی و پیشگیری شهرستان با امام جمعه تویسرکان دیدار کردند و در نهایت مقرر شد به طور ویژه نسبت به جمع آوری معتادان متجاهر اقدام شود.

*مهلت 2 هفته ای امام جمعه تویسرکان به مسئولان برای جمع آوری معتادین متجاهر

در این باره «حجت الاسلام مرتضی موحدی» امام جمعه تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: در آن جلسه مسئولان متولی به ما قول مساعد دادند که با جدیت با معتادین متجاهر برخورذ کرده و آنان را از سطح میادین، تفرجگاه ها و امکان عمومی جمع آوری کنند.

وی اظهار کرد: همچنین شهرداری و دیگر نهادهایی که مؤظف هستند هم باید پای کار بیایند، چه از نظر تأمین مکانی برای معتادین و چه از نظر تأمین بودجه لازم برای رفع این معضل بزرگ در تویسرکان.

امام جمعه تویسرکان باعلام کرد: یکی دو هفته به مسئولان فرصت دادیم تا در برخورد با معتادین متجاهر اقدام کنند و محلات را از وجود آنان پاکسازی کنند تا مردم امنیت داشته باشند.

حجت الاسلام موحدی افزود: بی تردید در غیر این صورت، بازدید میدانی از امکانی همچون پارک نزدیک به امامزاده اسماعیل(ع) که هنوز در آنجا معتاد وجود دارد خواهیم داشت و این بار خبرنگاران را هم برای اطلاع رسانی با خود همراه می کنیم.

* نیروی انتظامی به جای برخورد با مرغدارانی که به سختی دان تهیه می کنند، جلوی قاچاق چوب را بگیرد

وی در ادامه با اشاره به افزایش قاچاق چوب از تویسرکان که سرسبزی شهرستان را کم کم به باد می دهد، عنوان کرد: نیروی انتظامی به جای وارونه عمل کردن و حساسیت به خرج دادن در برخورد با مرغدارانی که به سختی دان مرغ از بازار آزاد برای پروار کردن جوجه هایشان تهیه می کنند، بهتر است جلوی قاچاق چوب را بگیرد.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان