آخرین اخبار

2. مرداد 1400 - 7:37   |   کد مطلب: 40089
مدیرعامل یک شرکت داروسازی در تویسرکان، از افزایش تولیدات این واحد زیر فشار تحریم ها خبرداده و گفته که؛ متخصصان ایرانی در این شرکت همچنین به سمت افزایش کیفیت رفته اند تا هم بازارهای بین المللی را در دست بگیرند و هم قیمت تمام شده محصول برای مصرف داخل را کاهش دهند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ رهبر معظم انقلاب با علم و آگاهی از شرایط جنگ اقتصادی و تحریم های ظالمانه دشمنان اسلام و انقلاب علیه ملت ما، چندسالی می شود که عناوین سال ها را با محوریت اقتصاد و رشد تولید نامگذاری کرده اند و عنوان سال جاری را نیز «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» نام نهادند.
بی شک ارتقاء در تولید نیازمند همت همگانی به ویژه حمایت از تولیدات داخلی و افزایش کیفیت محصولات تولیدی برای رقابت در بازارهای بین المللی است.
مسئله ای که از سوی یکی از شرکت های داروسازی در شهرستان تویسرکان به عنوان قطب داروی غرب کشور به آن اهمیت ویژه ای داده شده است.
توان این واحد تولید دارو در سال 500 میلیون عدد کپسول، یک میلیارد عدد قرص و 500 میلیون بطری شربت است.
* آنانی که در برابر باد دیوار نساخته، آسیاب ساخته اند
اینان با تکیه بر جوانان ایرانی و تخصص و تجربه خود، از وجود تحریم ها بهانه تراشی نکرده اند و گوشه نشین نشده اند، بلکه با تبدیل هر تهدیدی به فرصت، نام ایران اسلامی را بر فراز قله های تولید دارو در دنیا بلند فریاد زده اند.
این افتخارآفرینان کشورمان در برابر باد دیوار نساخته، بلکه آسیاب ساخته و مشغول به کار شده اند تا یا علی(ع) گویان، نان بازوی خود را بخورند و دست وابستگی به کداخدای دروغین را قطع کنند.
*افزایش تولیدات یک واحد داروسازی در تویسرکان زیر بمباران تحریم ها
در این باره «محسن خدادادی» مدیرعامل این شرکت داروسازی به خبرنگار رودآور، گفت: در حال حاضر 80 نفر در این شرکت مشغول به کار هستند.
وی اظهار کرد: واحد تولیدی ما به جایی رسیده که با برنامه ریزی و ایجاد زیرساخت های مناسب، شرکت های معتبر اروپایی از کشورهای از جمله آلمان، فرانسه، بلژیک و ایتالیا مواد اولیه در اختیارمان قرار می دهند تا برای آنان محصول مورد نیازشان را تولید کنیم.
مدیرعامل این شرکت دارویی افزود: این شرکت با رعایت قوانین و ضوابط مورد پذیرش سازمان قضا و دارو، موفق به دریافت تولیدی گواهی شرایط بهینه تولید دارو شده که مورد تأیید اتحادیه اروپا نیز هست.
خدادادی از افزایش تولید محصولات در این کارخانه با وجود افزایش تحریم‌ها خبر داد و عنوان کرد: متخصصان ایرانی در این شرکت به سمت افزایش کیفیت محصول تولیدی رفته اند تا هم بازارهای بین المللی را در دست بگیرند و هم قیمت تمام شده محصول برای مصرف داخل کاهش دهند.
وی ادامه داد: جهش تولید نیازمند زمینه سازی های گسترده و بها دادان به جوانان است و ما خوشبختانه این کار را با تربیت نیروی های متخصص و بومی و استفاده از جوانان همین شهرستان انجام داده ایم.
*حمایت از متخصصان داخل برای تولید، یعنی شکوفایی اقتصاد کشور
به گزارش رودآور؛ چه بسیار واحدهای تولیدی در کشورمان هستند که با بهره گیری از بالاترین دانش و علم روز دنیا می توانند با تولید محصولات با کیفیت در عرصه های مختلف با همتاهای خود در دنیا رقابت کنند.
بی شک با بها دادن به آنان و حمایت همه جانبه برای رفع مشکلاتشان، آنان می توانند هر تهدیدی را به فرصت تبدیل کنند و مانند این شرکت دارویی برای مقابله با تحریم، ارتقاء توان علمی و فنی را در دستور کار قراربدهند و برای شکوفایی اقتصاد کشورمان خوش بدرخشند.
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان