آخرین اخبار

25. شهريور 1400 - 7:24   |   کد مطلب: 40180
سرپرست جمعیت هلال احمر تویسرکان از اجرای برنامه های متعدد آموزشی، فرهنگی در قالب "شوق رویش" در تابستان سال جاری خبر داد و گفت: اجرای این گونه برنامه ها برای نوجوانان و نوجوانان ما آموزنده و نشاط آور است.

«جلال نانکلی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ از اجرای برنامه های برنامه‌های متعدد فرهنگی، اجتماعی و آموزشی در قالب شوق رویش در توسط هلال احمر تویسرکان در تابستان سال جاری خبر داد و گفت: فراهم ساختن موقعیت های مناسب با اهداف پر کردن سالم اوقات فراغت جوانان و نوجوانان از اولویت های جمعیت هلال احمر شهرستان است.
وی برگزاری دوره های امداد و کمک های اولیه، مهارت داوطلبی، پیشگیری از مخاطرات طبیعی و غیرطبیعی و دوره آموزشی اطفاء حریق را بخشی از برنامه های هلال احمر تویسرکان برشمرد و تصریح کرد: کارگاه آموزشی حمل تخصصی مصدوم وبیمار و برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع حجاب و عفاف و نیز دوره آموزشی طرح یاس ویژه دختران مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) از دیگر برنامه های این جمعیت در تابستان 1400 بود.
 سرپرست جمعیت هلال احمر تویسرکان افزود: برنامه نذر سلامت2 هم در ماه محرم اجرایی شد که در این برنامه علاوه بر توزیع ماسک و ضدعفونی کننده دست عزاداران در هیئت های عزاداری، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی نیز توسط اعضای جمعیت هلال احمر به آنان توصیه شد.
نانکلی به برنامه های دیگری از جمله؛ ویژه برنامه عیدغدیرخم، برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان، برپایی ایستگاه صلواتی توزیع ماسک و اقلام ضدعفونی، برپایی ایستگاه سلامت و غربالگری در بین عموم، تقدیر از سه زوج جوان هلال احمری، برگزاری کارگاه مهارت های زندگی و تصمیم گیری، ازدواج آسان و برپایی کارگاه پیشگیری از اعتیاد هم اشاره کرد که به همت جمعیت هلال احمر تویسرکان در تابستال سال جاری اجرایی شد.
وی عنوان کرد: همچنین در تعطیلات تابستانه شاهد عملیاتی شدن برنامه های دیگری همچون؛ برگزاری پویش "من فرزند خمینی هستم"، جشنواره پوپک قصه‌گو و شرکت اعضای جمعیت هلال احمر تویسرکان در هفتمین جشنواره فیلم کوتاه مدرسه هم بودیم.
سرپرست جمعیت هلال احمر تویسرکان اظهار کرد: : اجرای این گونه برنامه ها برای نوجوانان و نوجوانان ما آموزنده و نشاط آور است، مضاف بر آن که  کار گروهی و با هم بودن را نیز تمرین می کنند.
*بهره مندی بیش از ۶۵۰ عضو جوانان و نوجوانان عضو جمعیت هلال احمر از برنامه شوق رویش
«مریم زبده» مسئول جوانان جمعیت هلال احمر تویسرکان هم در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون بیش از ۶۰۰ نفر از اعضای جوانان و نوجوانان در سامانه ساجد این جمعیت عضو شده اند.
وی ابراز امیدواری کرد که پس از برگزاری دوره‌های آموزشی و سازماندهی در تیم‌های مختلف از خدمات عام المنفعه و امدادی آنان در برنامه های مختلف امورجوانان استفاده شود.
 مسئول جوانان جمعیت هلال احمر تویسرکان افزد:  بیش از ۶۵۰ نفر از اعضای جوانان و نوجوانان عضو جمعیت هلال احمر نیز در سال جاری از برنامه‌های تابستانی شوق رویش بهره مند شدند.
انتهای پیام/ز

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان