آخرین اخبار

17. مهر 1400 - 21:17   |   کد مطلب: 40213
از آنجا که تخطی علی خزایی هنگام ثبت در انتخابات شورای شهر تویسرکان توسط مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری استان همدان اثبات و محرز شده، آیا نباید فرماندار تویسرکان به عنوان رئیس هیئت اجرایی انتخابات به دلیل کوتاهی رخ داده در این زمینه از مردم عذرخواهی کند؟

به گزارش خبرنگار رودآور؛ دهم مهر ماه جاری به طور رسمی در نامه ای ابلاغی از سوی «احسان شهابی» مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری استان همدان به فرماندار تویسرکان تأکید شد که؛ " ثبت نام و عضویت علی خزایی در شورای شهر تویسرکان فاقد وجاهت قانونی است."
پیگیری برای اثبات تخطی عنوان شده توسط این مقام مسئول در استانداری پس از افشای اخباری در سایت رودآور محقق شد.
حال که ثبت نام خزایی بدون شرایط مندرج در ماده ۲۸ قانون شوراها رخ داده و صدای هیچ کسی هم درنیامده، آیا مردم حق ندارند بدانند که چرا در این زمینه کوتاهی بزرگی از سوی عوامل اجرایی انتخابات رخ داده است؟
چگونه فرماندار تویسرکان به عنوان رئیس هیئت اجرایی و البته اعضای حقوقی و حقیقی این هیئت چنین تخلفی را ندیده اند؟
پیش از این نیز به دلیل تخلفات گسترده انتخابات شورای شهر تویسرکان حذف سه عضو منتخب در دستور کار هیئت نظارت استان همدان قرار گرفته بود که تخلف یکی از آنان اثبات و آراء او ابطال شد و فرماندار این شهرستان تاکنون به خاطر این اتفاقات هنوز از مردم مظلوم شهرمان عذرخواهی نکرده است! این مردم تا کی تاوان کوتاهی برخی مسئولان را باید بدهند؟!

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان