آخرین اخبار

29. آبان 1400 - 19:32   |   کد مطلب: 40256
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین در مراسم اختتامیه رویداد تولید محتوای مجازی بسیج؛
ابهام سازی در فضای مجازی، تاکتیکی راهبردی در برابر دسیسه های دشمنان انقلاب+تصاویر
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین با بیان اینکه فعالان عرصه مجازی در جنگ نوین کنونی از تاکتیک ابهام سازی برای منحرف کردن دشمن بهره بگیرند، گفت: با این ترفند راه شناسایی و نفوذ دشمن به اطلاعات و داشته های مجازی کشور مسدود می شود.

به گزارش خبرنگار رودآور، «سردار مهدی فرجی» در اختتامیه راهیان نور مجازی و همزمان اختتامیه سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در همدان، با گرامیداشت هفته بسیج؛ از تلاش های متولیان سپاهی و بسیجی فضای مجازی و رسانه استان قدردانی کرد و گفت: فعالان این عرصه با دستان خالی، اما با روحیه فداکاری و ایثار، اقدامات در خور توجه و ارزشمندی را طرح ریزی و دنبال می کنند و این مهم جزء با روحیه بسیجی محقق شدنی نیست.

وی با اشاره به جنگ نوین دشمن در حوزه مجازی اظهار کرد: امروز فعالان و کاربران فضای مجازی نباید اجازه دهند تا دشمنان ایران اسلامی، کرانه ها و ساحل قدرت نظام را در این عرصه ببینند و بدین ترتیب اجازه اندازه گیری، رصد و شناسایی نقاط قوت ما را به دشمن ندهند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین همدان با تأکید بر اینکه ابهام سازی در فضای مجازی برای منحرف ساختن  دشمن از تاکتیک های اولیه در این حوزه است، تصریح کرد: به منظور برخورد قاطعانه با دشمن نباید اطلاعات و داشته های مجازی کشور را برای آنان به نمایش بگذاریم .

فرجی اظهار کرد: ابهام سازی هدفمند در فضای مجازی در مقابل دشمنان نظام، نه تنها راه نفوذ آنان را در این زمینه مسدود می کند، بلکه سبب ایجاد سدی ارزشمند در برابر برنامه ریزی ها و طرح های دشمن در عرصه مجازی علیه ملت ما می شود.

وی عنوان کرد: به تازگی شاهد بودیم که چگونه حزب الله لبنان توانست ابهام سازی رژیم غاصب صهیونستی در میدان مجازی را شناسایی کند و به آنان ضربه بزند، این نکته مهمی است که به عنوان یک تاکتیک در جنگ مجازی باید به آن توجه داشت.

«حسین ربیعی» مسدول فضای مجازی سپاه انصارالحسین استان همدان نیز در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: در این آیین با حضور مسئولان استانی، مستند هفت قسمتی راهیان نور مجازی رونمایی شد.

وی همچنین با اعلام اینکه در سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در همدان 20 گروه به رقابت پرداختند، افزود: 10  گروه در بخش پویا نمایی، پنج گروه در بخش بازی سازی و پنج گروه در بخش تولید بازی های مخصوص تلفن همراه حضور داشتند.

به گزارش رودآور؛ در این مراسم علاوه بر تجلیل از فعالان راهیان نور مجازی از رتبه های برتر سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در همدان نیز با اهداء جوایزی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ز

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان