آخرین اخبار

29. آبان 1400 - 22:27   |   کد مطلب: 40257
چند سالی است که به همت بسیجیان چراغ فضای مجازی استان همدان با تولیدات رسانه ای و دیجیتالی فاخر پرفروغتر شده و این می شود سرآغاز جلوه ای از امید انقلابیون به حرکتی نو برای ایجاد وحدت و هم صدایی در جنگ نوین مجازی در برابر دشمنان انقلاب.

 به گزارش خبرنگار رودآور؛ چند سالی است که فضای مجازی استان همدان با ورود فعالان انقلابی و بسیجی تغییر و تحولات اساسی داشته، تا جایی که هم مسئولان استانی عملکردشان را تأیید می کنند و هم مورد اقبال عموم جامعه به ویژه بسیجیان قرار گرفته است.
 این را می توان در توسعه تولیدات رسانه ای  و دیجتالی در این سال ها مشاهده کرد، چنانچه در سه سال گذشته رسانه های انقلابی در کنار تولیدات ارزشمند با محتوای قوی و با کیفیت برای پویایی مجازی استان، جریان سازی مطلوبی از خود بر جای گذاشته اند.
و اما امروز در یک غروب دل انگیز پاییزی اختتامیه راهیان نور مجازی و همزمان اختتامیه سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در همدان برگزار شد.
مدعوین یکی پس از دیگری آمدند. مجری کلام خود را با صلوات بر محمد و آل محمد(ص) و با سلام بر محوریت عالم هستی فاطمه زهرا(س) آغاز کرد.قرآن که قرائت می شود، همه پس از آن به احترام سرود جمهوری اسلامی قیام می کنند.

در میان مدعوین نشسته در کنار صندلی های مزین به تمثال شهدا، علاوه بر فعالان مجازی، تنی چند از مسئولان از جمله جانشین فرمانده سپاه استان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و مدیر کل خانه مطبوعات استان نیز حضور داشتند.

در همان ابتدای مراسم، مجری از فضای معنوی ایجاد شده استفاده می کند و از حاضران می خواهد؛ ایستاده صلوات خاصه امام رضا(ع) را قرائت کنند و این گونه هم می شود و چه دلنشین است همنوایی برای خورشید خورشیدها.

سخنان کامل حسین ربیعی مسئول فضای مجازی سپاه انصارالحسین استان همدان مبنی بر ارتقاء جایگاه تولیدات دیجیتالی فاخر در سطح استان و کشور مورد تشویق حاضران قرار گرفت و مهر تأیید این موضوع با کلام سردار مهدی فرجی جانشین سپاه انصارالحسین استان همدان امضاء شد.
از ترانه زیبای گروه نورالمهدی هم نمی توان غافل بود که با استقبال گرم همراه شد.

پخش بخش هایی از مستند راهیان نور مجازی حال و هوای مراسم را به کربلای ایران در مناطق عملیاتی غرب در بازی دراز برد و آن  ایثار و فداکاری های بی مزد و منت مدافعان وطن در دوران دفاع مقدس.
نوبتی هم که شد، نوبت به رونمایی از مستند هفت قسمتی کاروان راهیان نور مجازی رسید که توسط یکی از خانواده های شهید حاضر در مراسم و یکی از راویان فتح پرده از این مستند برداشته شد.

این وسط برخی از مدعوین هم نیم نگاهی به تندیس های برگزیدگان رویداد می انداختند و برخی دیگر هم قلب هایشان به تپش افتاده بود، چه گروهی توانسته نظر داوران مسابقه دیجتالی را به خود جلب کند و انتخاب شود؟!
موزیک آرام آرام می نوازد و یکی یکی اسامی فعالان راهیان نور مجازی و همچنین برگزیدگان سومین رویداد استانی دیجیتالی بسیج توسط مجری اعلام می شود.

عکاسان لحظه ای دوربین های خود را زمین نمی گذاشتند تا لحظه به لحظه مراسم را به تصویر بکشانند و عکس یادگاری برگزیدگان در کنار یکدیگر هم می شود پایان بخش مراسم.
 و این گونه انقلابیون دلشان به چراغی که کاربران مجاهد در فضای مجازی روشن شده، امید بسته است و این تلألو امیدواری را می توان در درخشش تولیدات فاخر دیجیتالی و رسانه ای در سطح استان مشاهده کرد که روحیه وحدت و همگرایی را برای پیشبرد اهداف و آرمان مقدس انقلابمان را تقویت کرده است.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان